Dit is toch een onrealistische termijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Noorwegen bant wagens op diesel of benzine vanaf 2025
Collapse
X
-
tis niet te vergelijken maar wie had 26 jaar geleden gedacht dat vandaag iedereen een pc en persoonlijke telefoon zou hebben...wie had ooit gedacht dat er zonnepanelen op onze daken zouden liggen
als ze ons maar genoeg financieel kunnen kloten en daarvoor mandaten krijgen, wie weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis niet te vergelijken maar wie had 26 jaar geleden gedacht dat vandaag iedereen een pc en persoonlijke telefoon zou hebben...wie had ooit gedacht dat er zonnepanelen op onze daken zouden liggen
als ze ons maar genoeg financieel kunnen kloten en daarvoor mandaten krijgen, wie weet
Voor velen is dat bedrag een serieus probleem.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
en waar gaan die autos die 'enkel op propere energie rijden' dan vandaan komen, of gaan dat electrische wagens zijn die rijden op energie uit:
-zonlicht, dat we hier amper hebben, dat op zonnepanelen schijnt, panelen die enorm vervuilend zijn om te produceren?
-kerncentrales die binnenkort dicht moeten en waar 3000ton afval ligt voor een paar 100 jaar?
-gas/kolencentrales?
...
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis niet te vergelijken maar wie had 26 jaar geleden gedacht dat vandaag iedereen een pc en persoonlijke telefoon zou hebben...wie had ooit gedacht dat er zonnepanelen op onze daken zouden liggen
dit zal terug naar 1 auto gaan, 1 propere dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
toen ik leerde rijden, zo een 20jaar geleden, had elk gezin 1 auto, en nu hebben ze er 2-3-4 op de oprit staan.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
1 auto is voor velen niet realistisch.. M'n ma kan moeilijk met haar fietsje van post naar post gaan (familiehulp) en het moet nu al snel snel snel gaan.. M'n pa gaat wel al veel met de Vespa naar 't werk (die vervuilt ook natuurlijk) ipv met de diesel, maar enkel als het niet regent.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
als ze ons maar genoeg financieel kunnen kloten en daarvoor mandaten krijgen, wie weet(een Intel 8088 met 640kB geheugen, en een 30MB harde schijf...) en dat was niet m'n eerste computer
, een gsm hadden we toen inderdaad nog niet (is ook pas in 1991 begonnen in Finland en pas 1994 in de lage landen...) zonnepanelen nog veel later, maar waarom kun je dit niet vergelijken pc en zonnepanelen zijn nieuwe technologieën en hebben geen vervanging gedaan van bestaande gebruiksvoorwerpen, gsm kun je eventueel zien als vervanger van de oude "draad"-telefoon maar die is na 22 jaar ook nog niet dood hé...
De termijn waarop hier gesproken wordt is 10 tot 15 jaar om de switch te maken (brandstof) en die termijn is volgens mij onrealistisch kort om allemaal over te gaan naar elektriciteit, enige alternatief zou een veel groter gebruik van cng bijvoorbeeld zijn (er moeten meer pompen komen en dan kunnen ze redelijk vlot wagens beginnen aan te bieden die geschikt zijn voor cng of een dergelijke brandstof)...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenDe termijn waarop hier gesproken wordt is 10 tot 15 jaar om de switch te maken (brandstof) en die termijn is volgens mij onrealistisch kort om allemaal over te gaan naar elektriciteit, enige alternatief zou een veel groter gebruik van cng bijvoorbeeld zijn (er moeten meer pompen komen en dan kunnen ze redelijk vlot wagens beginnen aan te bieden die geschikt zijn voor cng of een dergelijke brandstof)...
Comment
-
Zou mooi zijn. Een alternatief is om de verkoop van nieuwe benzine diesel wagens te verbieden en de bestaande toe te laten. Dan dooft het automatisch uit.
Ik stel mij wel de vraag in welke mate de productie van batterijen ok is voor het milieu.
Lijlt mij ook een energieproductieprobleem...bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenDE wagen van de toekomst
bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk BerichtenZou mooi zijn. Een alternatief is om de verkoop van nieuwe benzine diesel wagens te verbieden en de bestaande toe te laten. Dan dooft het automatisch uit.
Ik stel mij wel de vraag in welke mate de productie van batterijen ok is voor het milieu.
Lijlt mij ook een energieproductieprobleem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenben net zo sceptisch hoor, ik dacht 10 jaar geleden vandaag over een ronde antwerpse ring te rijden, en kijkwel tol te betalen als je via 't noorden rond wil gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenNog 6 jaar en hij is rondwel tol te betalen als je via 't noorden rond wil gaan
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenHoe meer mensen electrisch rijden, hoe kleiner de files worden op de route du soleil... want die electrische staan allemaal al in Bouillon te laden
Comment
-
ik ben eens benieuwd wat men gaat doen als een heel appartementsblok hun auto's nachts oplaadtKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment