Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Noorwegen bant wagens op diesel of benzine vanaf 2025
De enige die erover zit te zeveren en blijft doordrammen en zagen zijde gij!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik ben dat ook niet en dat is naast de kwestie
die arbeiders blijven wel de grootste groep welke met dergelijke ambetante uren zit
Inderdaad.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik denk niet dat er meer brandweermannen om 22 uur 's avonds na hun shift onderweg zijn dan fabrieksarbeiders, noch politie, leger, douane. zelfs wit gele kruis rijdt niet meer rond om 22 uur 's avonds en die hebben een firma auto...
ik denk niet dat er meer brandweermannen om 22 uur 's avonds na hun shift onderweg zijn dan fabrieksarbeiders, noch politie, leger, douane. zelfs wit gele kruis rijdt niet meer rond om 22 uur 's avonds en die hebben een firma auto...
De zorgsector in z'n algehele vorm is een enorm grote werkgever, dat is meer dan het wit gele kruis, hé. Dat zijn WZC's, instellingen, ziekenhuizen,... die werken allemaal met vroeges en lates. Reken daar nog alle andere sectoren, buiten die fabrieksarbeiders, bij die in shiften werken en je hebt ook een héél grote hoop.
Ook niet alle fabrieksarbeiders werken in shiften, hé.
Je moet niet roepen hoor. We verstaan u toch niet.
Roepen? Wie is er aan het roepen?
Roepen is alles met hoofdletters typen, een uitroepteken gebruik je op ergens de nadruk op te leggen, dat is een belangrijk verschil.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Roepen? Wie is er aan het roepen?
Roepen is alles met hoofdletters typen, een uitroepteken gebruik je op ergens de nadruk op te leggen, dat is een belangrijk verschil.
Daar heb ik een google voor nodig, maar jij hebt het blijkbaar wel opgezocht?
Met die tweede quote is niks mis.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Na het gezever over de fabrieksarbeiders nu wat gaan zeveren over de Nederlandse taal? :rolling eyes:
= Uw stelling geldt als ongegrond…
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Lang leve de firmawagens en salariswagens, mee betaald door iedereen die er géén heeft. Dank jullie allemaal om een beetje bij te leggen! De stijgende brandstofprijzen voel ik zo niet echt!
Ach, er komt wel weer een blokkering op politiek niveau waarna er weinig zal veranderen. Uiteindelijk zullen we allemaal op 1 of andere manier een beetje mee moeten betalen.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
je vindt het gerechtvaardigd dat 85% van de werknemers mag gaan betalen om op zijn werk te geraken omdat 15% van een leaser geniet
We leven intussen in 2021 en jij gebruikt cijfers van 2005 à 2010....
Anno 2020 (recenter is er nog niet) heeft 23% (stijgt intussen elk jaar met +1%) van de werknemers een firmawagen en dus 77% heeft dit (nog) niet.
Van alle werknemers gaat 60,4%, met de auto werken, dus moet slechts (60,4 – 23 =) 37,4% zijn auto zelf (volledig) betalen (en geen 85%) om te gaan werken.
De rest 39,4% gaat werken met fiets, te voet, openbaat vervoer, thuis, enz.
Als rekening rijden er komt, zullen de lonen in de grote steden, véél meer moeten stijgen, dan op het platteland. (en er is nu al een personeel tekort in sommige sectoren...)
Vooral bij de overheid (overheid, maar ook zorgsector) waar men meestal met vaste weddeschalen werkt over het hele land of gewest, zal dit een enorm probleem worden.
Bij de zorgsector en onderwijs is er nu al een enorm tekort van personeel in de steden.
Comment