er zal europees wel een datum komen dat fossiel niet meer tweedehands verkocht gaat mogen worden, als je dat zelf als land versneld kan jouw bevolking zijn oude meuk nog kwijt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Noorwegen bant wagens op diesel of benzine vanaf 2025
Collapse
X
-
...en de EV is inderdaad maar een tussenoplossing tot ze persoonlijk vervoer per auto zo duur gaan maken dat alleen de elite nog kan rijden, remember lydia's woorden dat ze het voorbeeld van de denen wil volgen in de trant "als het maar duur genoeg wordt zijn ze verplicht te gaan fietsen of per bus"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichteneFuel gaat nog altijd ter plaatse NOX uitstoten, dus geen oplossing voor de stad.
Waterstof is in vergelijking met batterijen een factor 3 minder efficient.
Er zal zeker nog ontwikkeling zijn op gebied van batterijen (minder speciale grondstoffen, meer capaciteit, lager gewicht,hogere laadsnelheden...). Dat komt wel.
Ik denk dat batterijen een blijvertje zijn, maar het zullen andere batterijen worden op termijn.
Zodra we 500km bereik kunnen bijladen in 10 minuten zijn we er helemaal voor auto's. Niemand heeft meer nodig.
ook nog steeds veel meer extra co², en ook kompleet inefficient in productie
porsche is vooral bezig met zijn heritage in veiligheid te stellen en de restwaarde hoog te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMet een steeds maar groeiende bevolkingsdichtheid, zeker in de verstedelijkte regio's, heeft de auto sowieso geen toekomst meer. Speelt geen rol door wat die aangedreven wordt...
...en het kempischkeuterboerke of de waalse broeder mag de bonen wreten zeker, maar de waalse broeder heeft wel een deelregering die de belofte maakt de factuur door te sturen naar hun noorderbuur (geen commentaar op de waal, wel op een systeem) onder goedkeurend oog van een federale regering
Comment
-
In de stad gebruiken wij al jaren geen wagen meer.
De droom van de groene taliban om alle fossiele brandstoffen te bannen binnen afzienbare termijn is een verre droom.
Not that I care.Last edited by order66; 02/12/2021, 18:57.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
ik zeg ook dat ik alles te voet doe of per fiets, maar in realiteit moet je regelmatig met zware bakken sleuren, heb je ouders die slecht ter been zijn en vaak verzorging nodig hebben in de klinieken...enfin, uiteindelijk nix dat niet in een electrische bakfiets kan
Comment
-
Mijn kar staat ook alweer bijna 4 weken stil in zijn gezellige garage. Morgen nog eens een ritje proberen te maken ver weg van de filesEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
in de steden kan ik u nog gelijk geven, maar zefls in de haven bvb is er geen openbaar vervoer
...en het kempischkeuterboerke of de waalse broeder mag de bonen wreten zeker, maar de waalse broeder heeft wel een deelregering die de belofte maakt de factuur door te sturen naar hun noorderbuur (geen commentaar op de waal, wel op een systeem) onder goedkeurend oog van een federale regering
Enfin, ik rijd alle kortere afstanden met de fiets. Met twee grote zakken aan de bagagedrager kan je ook veel meesleuren.
Comment
-
eigenlijk meer een ergernis dan dat het hier thuishoort, de kallosluis heeft 1 brug die kapot is en die opnstaat, tegen de andere brug is een schip tegen het fietspad gevaren waardoor de fietsers over het wegdek moeten en de - langse - sporen kruisen, das levensgevaarlijk en dagelijks gaan er mensen op hun buik met achter hun in de duisternis vrachtwagens
zga alle collega's zijn gestopt tot de brug en het fietspad is hersteld
de haven blijft supergevaarlijk met de velo, die brede fietspaden kruisen talloze ingangen met zwaar vervoer en ik denk dat 90% van de arbeidsongevallen fietsaccidenten ondertussen zijn, er zijn bedrijven die een busdienst hebben maar das een kleine minderheid uiteindelijk...en is het aan de prive uiteindelijk om vervoer te verzorgen als lydia autorijden flink duurder wil maken
ze geraken zoals overal in alle sectoren moeilijk aan volk, en die busdienst is een pre om dat of geen bedrijf te kiezen, das waar...maar dat onstlaat uiteindelijk onze duurste staat ter wereld niet van hun verantwoordelijkheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Enfin, ik rijd alle kortere afstanden met de fiets. Met twee grote zakken aan de bagagedrager kan je ook veel meesleuren.Auto komt enkel nog uit de garage voor familiebezoeken in Polen, te reizen en om zware dingen te vervoeren
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
...en er is meer he jakkel, ik spreek nu u maar ff aan uw madamme is volgens mij toch ook een shiftvrouw
vroeger had je in de stad nog een levendig nachtleven, das bijna kompleet uitgestorven, niet alleen als vrouw is het niet bepaald comfortabel om savonds per velo of openbaar vervoer te forenzen...op die late bussen of aan een noordstation of een rooseveltplaats is racketeering alleen maar de vraag wanneer het u zal overkomen, gerust reizen na de spits is er in feite niet echt meer bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
ja dat klopt, alleen vind ik die rangschikking niet erg netjes omdat je niet weet of alle auto(s bij zelfde temperatuur worden geladen, bij temperaturen onder 0 gaat het zelfs naar 30%
reeel over bijna een jaar (koudste 1.5 maand komt eraan) zit ik aan 12.2 op de bc en ik dacht 17% extra over de teller
maar das geen geheim he order, in de fake wltp cijfers zit (dacht ik) 10% laadveliezen gerekend...das bij 23°...maar zelfs spanje heeft geen gemiddelde temperatuur van 21°
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...en er is meer he jakkel, ik spreek nu u maar ff aan uw madamme is volgens mij toch ook een shiftvrouw
vroeger had je in de stad nog een levendig nachtleven, das bijna kompleet uitgestorven, niet alleen als vrouw is het niet bepaald comfortabel om savonds per velo of openbaar vervoer te forenzen...op die late bussen of aan een noordstation of een rooseveltplaats is racketeering alleen maar de vraag wanneer het u zal overkomen, gerust reizen na de spits is er in feite niet echt meer bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwij rekenen op u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idem hier en niet met een velo op stroom héAuto komt enkel nog uit de garage voor familiebezoeken in Polen, te reizen en om zware dingen te vervoeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Dus uiteindelijk doe je waarschijnlijk nog meer autokilometers per jaar dan ik die elke dag met de auto naar 't werk rijdt ;-)
Jij moet mijn uitstoot dus al niet inademenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment