Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche hype: hoe lang nog?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenÉén van de belangrijkste factoren ivm waarde is het aantal geproduceerde wagens! Daarom zal een kever nooit echt mega-bedragen halen, net zoals vele andere recente wagens!
Qua investering zijn de 'doorsnee' oldi's vaak de zekerste zaak. Dat zijn de modellen waar vroeger veel mensen van geproefd hebben en waar altijd vraag naar zal zijn. In de tweewielers (die ik meer volg) zie je dat ook. Prijzen voor Honda Amigo's swingen stilaan ook het dak uit. Dito voor CB750Kx, BMW R75/5, R90s,.... Allemaal super gegeerde modellen, terwijl er van allen véél geproduceerd zijn.
Gelijkaardige modellen met een lager productie aantal, zoals een Honda Novio, R50/5, een R80, een R100s, een K1, daar is geen vraag naar en gaan voor de helft van de prijs.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenZeker met de geldende verkeersbelasting op een 3000cc en meer...
ja dat vergeten de meeste wel, zo ken ik verschillende die een 350Z of de eerste generatie boxster wilden kopen, tot ze hoorden naar de onderhoudsprijzen en taksen...
hetgene dat nog interessant is, is een zwaar pk monster in break formaat en inschrijven als lichte vracht.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Voor een P betaal je gemiddeld iets meer dan 2000 euro per jaar. Voor mijn 3.2 M3 is dat "maar" 1000 euro...Last edited by order66; 13/06/2016, 18:02.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik wil zeker niet ontkennen dat de prijzen serieus gestegen zijn, heb zelf einde 2014 een 964 gekocht, en volg sindsdien de prijsevolutie.
Blijft een feit dat de prijzen op internet VRAAGprijzen zijn, lang niet iedere auto gaat aan die prijs weg, er wordt soms serieus op gepingeld, en maar goed ook, 't is niet allemaal goud dat blinkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVoor een P betaal je gemiddeld iets meer dan 2000 euro per jaar. Voor mijn 3.2 M3 is dat "maar" 1000 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenDat hangt toch van het model af hoor, voor een boxster of cayman hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.
Comment
-
Jaar of 2-3 geleden geleden kocht je ene van 2000 nog voor 50k of minder
Deze is nu wel mooi en weinig km maar prijs compleet van de pot gerukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenDeze is nu wel mooi en weinig km maar prijs compleet van de pot gerukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGood point, 'k zou er nog geen 40k voor willen geven. Wie koopt die nog?
Comment
Comment