Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Anders de bandendruk wat verlagen tijd en terwijl tot een bar of zo dan rijdt de auto toch net iets zachter, tot de baby wat groter is, wel niet ideaal voor het verbruik en slijtage van de band. Niet te vergeten natuurlijk staat de auto dan nog wat lager.
Anders de bandendruk wat verlagen tijd en terwijl tot een bar of zo dan rijdt de auto toch net iets zachter, tot de baby wat groter is, wel niet ideaal voor het verbruik en slijtage van de band. Niet te vergeten natuurlijk staat de auto dan nog wat lager.
Gezien je de vraag stelt, ga ik ervanuit dat de vering achteraan hard en schokkerig staat.
Ik zou dit dan niet doen. Een pasgeboren baby heeft zeer zwak ontwikkelde spieren, zeker ter hoogte van de nek. Herhaalde schokken zal het dus veel feller voelen dan een veel ouder kind. Een maxi cosi heeft geen vering, en heel dik is de voering ook niet, dus veel schokken zal die niet opvangen.
Gezien je de vraag stelt, ga ik ervanuit dat de vering achteraan hard en schokkerig staat.
Hard en schokkig is een understatement.
Heb een Polo 9n3 gehad met een AP en dat was evenconfortabel als de ophanging vervangen geweest was door bakstenen. Zou er persoonlijk nooit een baby ingestoken hebben.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Heb een Polo 9n3 gehad met een AP en dat was evenconfortabel als de ophanging vervangen geweest was door bakstenen. Zou er persoonlijk nooit een baby ingestoken hebben.
En jullie rijden zoiets uit vrije wil?
Een mens is toch een raar iets, dat hij zelf zo wil afzien louter voor de looks voor anderen...
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Leedvermaak wanneer je tegen 5 per uur schuin over een borduur moet kruipen allicht?
Mijne lag op 4cm van de grond, ik denk dat ik sneller over de drempels reed dan de gemiddeld vlaming. Degene die zo scheef erover moeten zijn er grwoon dat niet kunnen rijden.
Mijn scirocco nu is ook weer 6a7cm verlaagd en heb nergens problemen met drempels.
En zelf met een niet verlaagde auto vlieg ik geen borduur op tegen 30/u.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Hij staat op schroefkit en rijdt vooraan nog sava (voor mij toch, weet niet voor anderen) en achteraan nogal hard omdat de schroefring er vanonder is ... ik denk van die terug te steken en denk dat het dan wel goed moet zijn ... maxi cosi vangt toch ook schokken op he?
Een maxi cosi is gewoon harde plastiek, een laagje piepschuim en daar een hoesje over. Kijk maar eens onder de bekleding, dan zie je meteen dat dat niet veel schokken zal opvangen. Het zal er wel voor zorgen dat je baby niet uit de wagen geslingerd zal worden bij een aanrijding.
Voor anderen? Wat heeft een ander eraan dat je een auto verlaagd?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Euhm...
Gewoon. Als het goed gedaan is en de 'stance' is perfect, dan is dat toch aangenaam om zien? Alléé, dat vind ik toch.
Eerlijk gezegd, gezien worden, dààr gaat het fundamenteel toch om? Want als je zelf in de auto zit en ermee rijdt, dan zie je van je verlaging en je velgen en en en... zelf niks. Voelen, dat doe je wel natuurlijk.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment