Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waze app

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waze app

Iemand al ervaring met deze app?

Ik wilde hem net downloaden, maar ik zie dat dat beestje wel toegang vraagt tot heel veel van je privé info.

Hier zitten heel wat Waze gebruikers. Heel content van en gebruik het ipv de OEM gps (die heeft geen verkeersoverzicht)

Vorig weekend wel een leuk gadget gevonden. Het was meeting in Vlaams Brabant en tijdens het rijden kon ik zien hoever een andere forumlid nog moest rijden tot die bestemming.

Comment

Bij het downloaden vraagt hij bv toegang tot je camera en fotobestanden...zie eigenlijk geen reden waarom ik die aan zo'n app zou toevertrouwen?

Comment

Dat is omdat je bij een melding een foto kan toevoegen vermoed ik.
        Gebruik dit zelf al jaren, ben iOS beta tester en Level 2 map editor .

Comment

You can take pictures in the app to attach to a report you make so it needs access to the camera.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Bij het downloaden vraagt hij bv toegang tot je camera en fotobestanden...zie eigenlijk geen reden waarom ik die aan zo'n app zou toevertrouwen?
            Da's bij alle Apps zo dat die veel dingen vragen waarvan ik denk 'waar is dat nu voor nodig'?
            Maar er staan geen staatsgeheimen of nude pics op mijn foon dus who cares

Comment

Waze is een leuke gps app, ook al gebruikt en zelf berichten gestuurd naar onbekenden in de omgeving.
              Pff smartphone vraagt zo dikwijls toegang dat het bij mij al een automatisme is van meteen de accepteren zonder er verder bij na te denken.
              Ik gebruik vaak Google Maps ook, spijtig da je vaak nog mobiel internet nodig hebt anders zijn deze apps de ideale gps en ook altijd up to date! Google maps gebruik ik het vaakst omdat die via bluetooth verbonden is met mijn auto radio en muziek gedempt wordt wanneer er gps meldingen gesproken worden, super!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                Google maps gebruik ik het vaakst omdat die via bluetooth verbonden is met mijn auto radio en muziek gedempt wordt wanneer er gps meldingen gesproken worden, super!
                Dat doet Waze ook hoor.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Voor mij zou het vooral handig zijn in het buitenland, maar werkt de app dan via je roaming of via het gewone netwerk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    Voor mij zou het vooral handig zijn in het buitenland, maar werkt de app dan via je roaming of via het gewone netwerk?
                    Roaming, maar veel verbruikt dat niet.
                    Vorige zomer op en af Spanje en heb dat amper gemerkt aan mijn rekening

Comment

Weet dat Waze opgekocht is door Google. Als je al een Android hebt is er dus volgens mij niets dat ze nog niet weten.
                      Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                      #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                      #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                      #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                      #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                      #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                      #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Waze is gewoon super. die toegang tot je camera en fotos moet je niet geven he als je dat niet wil.
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                          Waze is gewoon super. die toegang tot je camera en fotos moet je niet geven he als je dat niet wil.
                          Waze is idd super. Kaarten zijn up to date, live verkeersinfo, mogelijkheid om dingen te melden.

Comment

Ook dagelijks waze gebruiker, op mijn woon werk traject is dat toch een ideale app om de file op te snelweg te vermijden. Of het effectief sneller is betwijfel ik wel, maar de routes die Waze voorstelt zijn wel duizend keer leuker om te rijden. Zalig rijden over smalle landwegjes tussen de bomen of stilstaan op de E40. Danku Waze 95.000 Waze punten ondertussen.

Comment

Hier ook Waze gebruiker. En zeer tevreden van. Helpt me dagelijks tal van files te omzeilen.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Wazer in hart en nieren !
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Spijtig dat je voor "Android auto" meestal de duurste GPS moet nemen als optie. Als het een betaalbare losse optie zou zijn zou ik het boven ingebouwde GPS verkiezen. Waze werkt zoveel beter.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                    Wazer in hart en nieren !
                                    +rij je met een Waze sticker op de achterruit? zoals ik?

aangevraagd via facebook en paar dagen later in de bus ;-)

Comment

ben nu ook al een tijdje tevreden gebruiker , valt me wel op dat hij op een paar weken 2x geen route kan geven naar het buitenland .
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Is Waze ook niet echt een app voor flitsmeldingen?

Comment

Working...
                                        X