Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waze app

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Er mogen geen andere stickers op de auto dan die van het eigen bedrijf, volgens de carpolicy
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
      ben nu ook al een tijdje tevreden gebruiker , valt me wel op dat hij op een paar weken 2x geen route kan geven naar het buitenland .
      Ritten van meer dan 1000 km kan Waze niet aan. Rit opsplitsen zou wel moeten lukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk Berichten
        Ritten van meer dan 1000 km kan Waze niet aan. Rit opsplitsen zou wel moeten lukken.
        Vorige zomer was 1310km nogthans geen probleem.

Waar staat dat van die 1000km?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Er mogen geen andere stickers op de auto dan die van het eigen bedrijf, volgens de carpolicy
          met plakband aan binnenzijde ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk Berichten

Het was oa een rit naar Duitsland , zonder snelwegen en ongeveer 530km , de route plannen lukte niet .
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Vorige zomer was 1310km nogthans geen probleem.

Waar staat dat van die 1000km?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
              Weet niet of dit ergens expliciet staat geschreven, maar heb dit wel gehoord van verschillende gebruikers.

Comment

Er is niks beter dan Waze! Nu nog CarPlay support zodat ik Apple maps niet meer hoef te gebruiken.

Comment

Voor android auto is Waze bijna compatibel, apple carplay zal nirt voor meteen zijn denk ik aangezien waze van goegel is.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Vaak voeren ze de aanpassingen/updates eerst uit voor iOS voor ze het voor Android doen.
                    Zou iets te maken hebben met het meer uniforme Apple-platform in tegenstelling tot de vele versies van Android
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Voor android auto is Waze bijna compatibel, apple carplay zal nirt voor meteen zijn denk ik aangezien waze van goegel is.
                      Moet ge wel eerst ne GPS van +2500 eu bestellen

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Goed programmaatje. Werkt niet altijd top wat betreft het voorstellen van alternatieve routes, maar bij mijn weten geldt dat voor elke app. De melding mogelijkheid maakt het interessanter dan de Google maps app.
                        bmw 116d sportshatch

Comment

Al happy Waze gebruiker sinds versie 1.0 anno 2008. 254000 punten en 76480 gereden Waze- kilometers.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Waze app

Voor mij nooit geen ingebouwde gps in de wagen. Vragen daar veel te veel geld voor en gratis apps zoals Waze werken meestal nog het best en zijn altijd up to date. Onlangs reed ik waar de snelheid voorlopig was verlaagd naar 50 km/h en ook in Waze was dit de max snelheid.
                            Als ze nu nog de mogelijkheid inbouwen van gpx routes toe te voegen en als gps route in te stellen dan is de app helemaal top!

Comment

Waze is voor mij gewoon het beste op de markt momenteel. Is accurater en completer dan elke OEM gps, tomtom/garmin. Is altijd up to date en brengt je echt wel sneller op je plek. Al meerdere malen door waze in straten terecht gekomen die ik niet ken maar altijd was dat de juiste keuze. Ik kan niet meer zonder, mijn volgende wagen moet zelfs geen gps meer hebben.

Enige echte nadeel: vreet batterij van men iphone!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                Voor mij nooit geen ingebouwde gps in de wagen.
                                ALTIJD dus.

Comment

Heb waze ook al van dag 1 maar toen was daar niks speciaal aan.
                                  Één van de zovelen.
                                  Ze zijn wel niet blijven stilstaan.
                                  Perfect is het wel nog niet.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Waze app

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                                    ALTIJD dus.
                                    Voor mij nooit een ingebouwde gps. Zo beter?
                                    Vraag mij af waarom je daar 100'en €'s zou aan uitgeven. Bij vaak gebruik miss handiger.
                                    Tegenwoordig maken die apps ook gebruik van offline kaarten alhoewel het verbruik van internet wel meevalt. Waze trekt ook minder van de batterij dan Google maps. Bij Google maps is het dan weer praktischer dat je de kaart in satellietmodus kan bekijken. Bij Waze niet dacht ik?
                                    Rijbaan assistentie zou ook nog handig zijn alhoewel het altijd wel duidelijk is en er op tijd info wordt gegeven.

Comment

ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Kan je ook mappen downloaden en later offline gebruiken als navigatie? Gaan deze winter op reis naar costa rica en zou die map op men smartphone willen zetten zodat ik die ginder zonder data kan gebruiken, maar vind dit niet direct terug in de app. Kan zelf niet naar ginder swipen omdat het meer dan 1600 km van hier is.
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Waze bezit zo geen functie.
                                          Een optie is Google Maps gebruiken, heeft die optie wel. Aangezien Waze en Google hun gegevens delen, ga je aan Google Maps ook wel een goede GPS hebben.
                                          Een eventuele workaround voor Waze is je route laten calculeren, en dan je app niet sluiten. De route blijft dan in je cache staan. Vanaf je de app echter sluit, ben je het kwijt... Niet echt te riskeren dus.

Comment

Working...
                                          X