Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wagen stuk,kan iemand mij op basis van de problemen ongeveer uitleggen wat er mis is?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wagen stuk,kan iemand mij op basis van de problemen ongeveer uitleggen wat er mis is?

Hallo,

Ik heb een ford s max van 2007
    In december in panne gevallen,en grote kosten aangehad,
    distributieriem,cillinderkoppakking,waterpomp,ther mostaat,joint de cullas enz.
    Vrijdag weer in panne gevallen,kwam lawaai uit de kleppen en vermogenverlies.
    De ford garage sprak over 5 a 6000 euro kosten en dat zie ik nu wel niet zitten om deze er nog aan te doen gezien de kosten die ik er al aan gehad heb.
    Volgens hun motor kapot.
    Nu zou ik de wagen verkopen in de staat dat hij is maar heb totaal geen idee wat deze nog waard is.
    Ik heb al verschillende mensen die geboden hebben,uitgegaan van de kapotte motor uiteraard.
    Maar gezien de dingen die er aan zijn ben ik ook niet zeker of de motor affectief kapot is,voor hetzelfde geld laat ik da wagen voor weinig geld weggaan omdat ik denk dat de motor stuk is en had ik er achteraf meer van kunnen krijgen dus vandaar mijn vraag hier of iemand mij een beetje kan helpen op basis van de problemen die ik hier omschreven heb,motor echt stuk of kan er ook een ander probleem zijn?
    Alvast bedankt

Een andere garagist naar de wagen laten kijken is de beste optie.

Comment

Ja maar het probleem is dat de wagen niet meer rijd en ik hem al 2 maal heb laten takelen en ik nu constant telefoon krijg van die opkoper die bieden en ik de wagen wel wil verkopen maar eerst ergens toch zou willen weten dat met deze problemen de kans groot is dat de motor stuk is of niet,als dit kan natuurlijk me deze uitleg he :-)

Comment

Zoals ST_TDCI al schreef, ik zou een andere garagist raadplegen en die hem ook op een plateauwagen laten zetten. Lijkt me nogal bizar dat je in december al deze herstellingen hebt laten doen en nu alweer stuk is. Lijkt me ook iets binnen een garantieperiode van wat er hersteld is.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

cillinderkoppakking is hetzelfde als joint de cullas !!

wat is er nu aan de motor volgens de garagist?
          Z4 M40i

Comment

ja wat er mis is hebben die zelfs niet uitgebreid verteld,die zeiden enkel 5 a 6000 euro kosten en vermogenverlies en lawaai kleppen staat op da papier...
            De wagen laten maken ga ik zoiezo niet meer laten doen gezien ik er al te veel miserie aan gehad heb snap je maar had hem op internet te koop gezet ook bijgezet motor kapot en ja mijn telefoon staat niet stil,sommige komen af met 2000 euro maar gezien ik niks van autos ken weet ik dus ook niet wat ik van de wagen nog zou moeten vragen

Comment

We zullen het nog eens zeggen: Eerst een goede garagist laten kijken naar uw wagen en bespreken wat de kosten zijn + wat deze waard is.
              Wij hebben jammer genoeg geen glazen bol.

Comment

En ge kunt het verslag op papier vragen.

En geloof maar niks van mensen die 2000 bieden aan de telefoon. Eens aan de deur is het nog 200.
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ik zou een occasie motor zoeken.

Comment

Working...
                  X