Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW roept 600.000 wagens terug
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
-
terugroepactie=verantwoordelijkheid nemenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenterugroepactie=verantwoordelijkheid nemen
Voor die keer dat BMW het eens doet. Veel van die zaken worden niet bekend gemaakt en gewoon tijdens een volgend onderhoud gepiept. Vaak weet de consument er nog niet eens van.
Comment
-
Klopt wel, vele merken doen het. Als het niet levensbedreigend is, geen probleem. Een heel aantal merken ontkent zelfs dat er een probleem is, dat is pas klantonvriendelijk. "Een probleem? Dat is de eerste keer dat ik daar van hoor meneer"“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKlopt wel, vele merken doen het. Als het niet levensbedreigend is, geen probleem. Een heel aantal merken ontkent zelfs dat er een probleem is, dat is pas klantonvriendelijk. "Een probleem? Dat is de eerste keer dat ik daar van hoor meneer"
Bij Citroën doen ze een terugroepactie die gewoon niets op lostDat zijn kerels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKlopt wel, vele merken doen het. Als het niet levensbedreigend is, geen probleem. Een heel aantal merken ontkent zelfs dat er een probleem is, dat is pas klantonvriendelijk. "Een probleem? Dat is de eerste keer dat ik daar van hoor meneer"
Tuurlijk. Niet dringende zaken hoeven de klant geen extra verplaatsing te kosten hé,die kunnen gewoon met het onderhoud door. Is bij Volvo ook zo.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Maar de hoofdprijs is voor Peugeot. Meer dan twee jaar na de verkoop van mijn Peugeot een aangetekend schrijven ontvangen voor een terugroepactie op mijn wagen. Daar ben ik dus speciaal voor naar het postkantoor moeten gaan (en verlof nemen, want dat kantoor had geen gewedige openingsuren).
Ik zal nooit nog een Peugeot kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenMaar de hoofdprijs is voor Peugeot. Meer dan twee jaar na de verkoop van mijn Peugeot een aangetekend schrijven ontvangen voor een terugroepactie op mijn wagen. Daar ben ik dus speciaal voor naar het postkantoor moeten gaan (en verlof nemen, want dat kantoor had geen gewedige openingsuren).
Ik zal nooit nog een Peugeot kopen.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenTuurlijk. Niet dringende zaken hoeven de klant geen extra verplaatsing te kosten hé,die kunnen gewoon met het onderhoud door. Is bij Volvo ook zo.
Dat kunt ge zeker, maar waarom zeggen ze er dan niets van? Dus de reden ligt toch wel anders.
Ze willen imagoschade vermijden.
Jaren terug heeft Toyota ne serieuze opdonder gehad met de ene terugroepactie na de andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDat kunt ge zeker, maar waarom zeggen ze er dan niets van? Dus de reden ligt toch wel anders.
Ze willen imagoschade vermijden.
Jaren terug heeft Toyota ne serieuze opdonder gehad met de ene terugroepactie na de andere.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenImagoschade loop je enkel op door problemen niet op te lossen in mijn opzicht
Als ge zoals Toyota enkele jaren terug elke maand een terugroepactie moet doen, gaan mensen echt wel twijfelen aan uw merk. Maar ik denk dat ge mij verkeerd begreep, want er is een verschil tussen de problemen 'niet' op te lossen, of ze wel op te lossen tijdens een onderhoud zonder kennisgeving aan de consument. Het probleem wordt wel degelijk opgelost, maar gij zult er nooit iets van weten ;-)D us 'wat niet weet, niet deert', hanteren toch wel een aantal fabrikanten
Comment
-
ja,ergens heb je idd wel een punt. Maar ik denk dat we eerlijk moeten zijn dat echte ontkenning van gekende problemen bij de meeste fabrikanten niet gaat voorkomen (VAG uitgesloten dan mss)BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenEuhm.... Niet akkoord.
Als ge zoals Toyota enkele jaren terug elke maand een terugroepactie moet doen, gaan mensen echt wel twijfelen aan uw merk. Maar ik denk dat ge mij verkeerd begreep, want er is een verschil tussen de problemen 'niet' op te lossen, of ze wel op te lossen tijdens een onderhoud zonder kennisgeving aan de consument. Het probleem wordt wel degelijk opgelost, maar gij zult er nooit iets van weten ;-)D us 'wat niet weet, niet deert', hanteren toch wel een aantal fabrikanten
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenTuurlijk. Niet dringende zaken hoeven de klant geen extra verplaatsing te kosten hé,die kunnen gewoon met het onderhoud door. Is bij Volvo ook zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenja,ergens heb je idd wel een punt. Maar ik denk dat we eerlijk moeten zijn dat echte ontkenning van gekende problemen bij de meeste fabrikanten niet gaat voorkomen (VAG uitgesloten dan mss)
Vaak komen die initiatieven pas na een class action of dreiging ervan.
En helaas zijn sommige van die akkoorden dan nog geografisch beperkt tot waar het strikt noodzakelijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk herinner me deze nog: http://www.bmwblog.com/2012/08/16/n5...stegates-only/
Vaak komen die initiatieven pas na een class action of dreiging ervan.
En helaas zijn sommige van die akkoorden dan nog geografisch beperkt tot waar het strikt noodzakelijk is.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment