Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijtaks - BIV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rijtaks - BIV

Wanneer je een 2de wagen koopt op dezelfde naam, klopt het dan dat je voor die wagen nog meer rijtaks - BIV moet betalen? Omdat je er al een hebt?
    Ik hoorde da vandaag van iemand zeggen en da is eigenlijk het eerste da ik daarvan hoor...

amai ik zou me serieus blauw betalen dan

Nee klopt niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
      amai ik zou me serieus blauw betalen dan

Nee klopt niet
      Awel ik dacht da toch ook. Je betaalt gewoon voor die 2de wagen hetgeen wat je anders zou betalen als deze de enige wagen zou zijn. Ahja. Kon natuurlijk zijn want is de eerste keer da ik binnenkort 2 auto's op mijn naam ga hebben staan.
      Zijn er tips kwa verzekering? Vroeger kon 1 verzekering op 2 auto's ma da is ook nimeer het geval. Miss andere mogelijkheden?

Comment

Shhhtt!!! Breng ze niet op ideeën!
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Rijtaks - BIV

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Shhhtt!!! Breng ze niet op ideeën!
          Hehe, mja het zou me eigenlijk ni verwonderen ze want als ze ergens geld kunnen uitslaan. Beter slotje op dan? Weet genoeg. Alhoewel tips voor verzekering altijd welkom zijn!
          Last edited by ; 11/07/2016, 01:55.

Comment

Ik had vroeger eens twee wagens op mijn naam staan en kreeg daardoor 50% korting op de omnium voor de 2de wagen. Was bij Axa maar andere firma's zullen dat ook doen.

Comment

Eigenlijk stom da ge 2 verzekeringen nodig hebt terwijl je maar met 1 auto tegelijk kunt rijden.

Comment

anderen kunnen ook met uw auto rijden...

Comment

Erewoord, mijn vespa en auto hier mochten ook ni tegelojk rijden

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Erewoord, mijn vespa en auto hier mochten ook ni tegelojk rijden

Ge zijt dan ook altijd zat...

Comment

ben een goed verzekerbaar risico

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                        anderen kunnen ook met uw auto rijden...
                        Das waar, in mijn geval niet, ik ben de enige die me mijn auto's rijd.
                        En dan nog, stel da mijn vriendin daar dan mee rijd, zij heeft ook al een verzekering van haar auto e.
                        Stel dan dat er iemand met uwen auto is rijd, maar zelf geen auto heeft, is die dan ook niet verzekerd?

Edit: snel is opgezocht, is dus wel verzekerd, maar dan met u verzekering
                        Last edited by ; 11/07/2016, 18:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                          Das waar, in mijn geval niet, ik ben de enige die me mijn auto's rijd.
                          En dan nog, stel da mijn vriendin daar dan mee rijd, zij heeft ook al een verzekering van haar auto e.
                          Stel dan dat er iemand met uwen auto is rijd, maar zelf geen auto heeft, is die dan ook niet verzekerd?

Edit: snel is opgezocht, is dus wel verzekerd, maar dan met u verzekering
                          vandaar dat je dus per auto een verzekering nodig hebt, en niet per persoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                            vandaar dat je dus per auto een verzekering nodig hebt, en niet per persoon.
                            Idd, triestig da als ik alles samentel da ik ooit al uitgegeven heb aan autoverzekering, er waarschijnlijk nog een 3de kan bijkopen.

Comment

Het heet toch AUTOverzekering ? Ik vind het normaal dat je voor elke auto afzonderlijk betaalt. Elke auto is anders ook. Hoe combineer je een verzekering voor mijn 8 jaar oude Mazda 5 samen met mijn nieuwe MX-5 met omnium ? Elk apart, zo is het ook duidelijk. Het is ook niet moeilijk om beide auto's tegelijk op de baan te hebben. Dat gebeurt bij ons constant.
                              Trouwens, al ben je er niet mee onderweg, door de omnium is de MX-5 al verzekerd als die gewoon op straat geparkeerd staat.

Comment

Is idd logisch eigenlijk, maar verzekering voor een auto is toch wel belachelijk duur e, nu valt het ondertussen mee, maar ik weet nog goed de eerste keer, volledig omnium 2500€! Toch wel zuur geld, langs de andere kant ben je meer gerust als er dan wel is iets gebeurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                  .. maar verzekering voor een auto is toch wel belachelijk duur e, nu valt het ondertussen mee, maar ik weet nog goed de eerste keer, volledig omnium 2500€! ..
                                  Je bent niet verplicht van een omnium te nemen hee. En, bij een omnium van 2500€ heb je waarschijnlijk ook wel een dure auto, of ben je een groter risico door de jonge leeftijd. Dus als je een dure auto wil kopen of op jonge leeftijd één met veel vermogen, ja dan moet je niet klagen over de dure verzekering ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                    Je bent niet verplicht van een omnium te nemen hee. En, bij een omnium van 2500€ heb je waarschijnlijk ook wel een dure auto, of ben je een groter risico door de jonge leeftijd. Dus als je een dure auto wil kopen of op jonge leeftijd één met veel vermogen, ja dan moet je niet klagen over de dure verzekering ;-)
                                    Ik zou niet weten waarom je op jonge leeftijd niet mag klagen over een dure verzekering.

Ik rij al 6 jaar met de auto, en toch betaal ik meer dan iemand van 40 die 2 jaar rijdt

Comment

Lees jij enkel de woorden die je wil ?
                                      Ik zei :
                                      - dat als je op jonge leeftijd een auto met veel vermogen wil, je niet moet klagen
                                      - dat jongeren een groter risico zijn om te verzekeren

En jouw voorbeeld zal toch niet algemeen zijn. Een jongere die al 6 jaar ongevalvrij rijdt, zal toch wel al minder betalen dan iemand van 40 met dezelfde auto die zijn eerste verzekering heeft ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                        Lees jij enkel de woorden die je wil ?
                                        Ik zei :
                                        - dat als je op jonge leeftijd een auto met veel vermogen wil, je niet moet klagen
                                        - dat jongeren een groter risico zijn om te verzekeren

En jouw voorbeeld zal toch niet algemeen zijn. Een jongere die al 6 jaar ongevalvrij rijdt, zal toch wel al minder betalen dan iemand van 40 met dezelfde auto die zijn eerste verzekering heeft ?
                                        Kalm hoor, het was absoluut niet als een persoonlijke aanval bedoeld.

Ik ben het absoluut niet met je eens dat jongeren een groter risico inhouden. De cijfers bewijzen het tegendeel, 65+ers zijn bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de meeste ongevallen.
                                        Daarbij zou ik ook niet weten waarom de combinatie van jongere + meer vermorgen duurder zou zijn dan iemand van 40 + meer vermogen?

Comment

Working...
                                        X