Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alarm voor nieuwe wagen, IA2 + AT2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alarm voor nieuwe wagen, IA2 + AT2

Hi

Heb mezelf de nieuwe mercedes E besteld, de W213.
    Ik heb er niet bij stilgestaan, maar blijkbaar vragen 1 op 2 verzekeraars alarmsystemen van een zekere graad voor te verzekeren tegen diefstal.

Nu, Ik heb gelukkig wel het alarm systeem genomen, dat IA2 is.
    Maar sommige vragen nog AT2, zodat je een code moet ingeven en dat wagen getraceert kan worden.

Die extra 700 euro voor dit te laten installeren is niet zo enorm erg als het moet, maar ik ben geen fan om een nieuwe wagen reeds uit mekaar te laten vijzen in zo een car tuning-winkel.

Ik vroeg me af
    Dankzij de Mercedes ME die nu geinstallerd wordt kan je zowizo je wagen tracen op smartphone, is dat niet voldoende om aan hun stukje trace te voldoen. om moet het ECHT een systeem zijn dat die AT2 code krijgt indien de verzekeraar hier expliciet naar vraagt

Hallo,

Ik vrees dat het voor de verzekering echt een systeem moet zijn dat goedgekeurd is door INCERT (www.incert.be), alhoewel je afhankelijk van het risico (catalogusprijs, afgesloten garage e.d.) misschien een uitzondering kan verkrijgen. Ik heb vandaag door CAT (www.caraudio.be) te Leuven een TT4 laten installeren, nadat de verzekering zei dat Mercedes ME met ingebouwd alarm (Mercedes optie P54) niet voldoende was...

jvp

Comment

Working...
    X