Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoverhuur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoverhuur

Ik heb een klein probleempje, binnen een 3-tal weken hebben we een grote autorit van de boeg. We gaan met een groep van 7 personen (4 volw en 3 kids) naar een afspraak waar we moeilijk tussen uit kunnen.
    Van de groep zijn er 2 mensen met een rijbewijs, waarvan ik er een ben. Maar de andere persoon, een jonge dame durft de volledige tocht niet te rijden, ze denkt het niet aan te kunnen en te weinig km-ervaring.
    Ons probleem is dat in mijn buske maar 3 mensen mogen plaatsnemen.

Nu ben ik op zoek naar een verhuurfirma die monovolumes of minibusjes ter beschikking stelt met automatische versnellingsbak en handbediende rem aan het stuur, zodat ik zelf kan rijden.
    Tot op heden heb ik nog maar een firma gevonden en dit is een firma uit het Gentse die verbonden is aan het UZ. Maar als ik uitreken wat het ons zou kosten, ......
    En de streek waar we moeten zijn is niet bereikbaar met het openbaar vervoer.

Heeft er iemand weet van firma's waar je nog aangepaste minibusjes of monovulmes kan huren ?
    De meest gekende verhuurfirma's zijn geen optie.
    Touring heeft een voertuig dat aan de nodige eisen voldoet, maar ze verhuren hem niet, wordt enkel gebruikt bij pechverhelping ....
    Als er iemand een idee heeft, laat maar komen ...

Mvg,
    Benji

Dockx verhuurt minibussen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Dockx verhuurt minibussen.
        Maar geen exemplaren met handbediende bedrijfsrem, da's het grote probleem ...
        Wagens met autmaaat heb ik genoeg gevonden, maar het is de rem die ik met de hand moet kunnen bedienen die het probleem is ....

Alvast bedankt.

Comment

Begin dan eens te zeggen naar welke firma's jij al gekeken hebt.

Comment

Welk type heb je dan voor ogen? Of bestaat dat fabrieks af niet, en gaat het dan om omgebouwde exemplaren?
            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Hier kan je misschien iets vinden.

Vervoer zoeken, wat bestaat er, waar heb ik recht op ? Zoekmachine voor aangepast vervoer.

Comment

Heb contact gehad met Docx, Avis, Touring en Transdeco.
                Heb ook een mail gestuurd naar autoaanpassingen eric, misschien weet hij wel waar we terecht kunnen. Maar tot op heden nog een antwoord.

Heb geen voorkeur wat betreft merk.
                Er moeten wel 7 plaatsen zijn en eventueel nog plaats in de koffer voor een plooibare rolstoel (maar dat is niet echt noodzakelijk), kunnen we nog wel iets op vinden.
                De wagen moet wel uitgerust zijn met automaat en met een handbedienbare bedrijfrem (of beter gekend) rem aan het stuur .......

Comment

Misschien vermelden van waar je kan vertrekken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                    Had die site vorige week ook al bezien.
                    De enige die momenteel voldoet uit de lijst is Piekernie. De meeste andere zijn was aangepast voor rolstoelvervoer maar niet voor een chauffeur met een handicap die een aanpassing nodig heeft.

Alvast bedankt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                      Misschien vermelden van waar je kan vertrekken ?
                      Ons vertrekpunt is aan de kust, maar ik zou de dag vooraf de wagen ophalen (als we iets vinden tenminste) en mijn eigen wagen terplaatste laten staan. Dan hoef ik ook niemand anders lastig te vallen.
                      Bij terugkomst heb ik dan maar gewoon terug omwisselen.

Comment

Dat vrouwmens heeft nog 3 weken om volop te oefenen.
                        Ik vrees er voor dat je op tijd het geschikte voertuig gaat vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Dat vrouwmens heeft nog 3 weken om volop te oefenen.
                          Ik vrees er voor dat je op tijd het geschikte voertuig gaat vinden.

ROFL
                          Heb het haar ook al gezegd afgelopen week. Heb voorgesteld dat ze gewoon zou volgen met haar eigen wagen maar dat durft ze ook niet.
                          Krijg er noch kop noch staart aan.
                          Vrees ook dat het een moeilijke zoektocht wordt.

Comment

Laat u brengen. Die mannen van luchthavenvervoer rijden dikwijls voor een appel en een ei (als je uittelt hoeveel uur ze bezig zijn en wat een auto werkelijk kost per km).

Comment

Al eens bij europcar gezien?
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Een minibus met chauffeur huren is geen haalbare optie zeker ?

Op een (job)student inhuren die kan rijden met een gewone gehuurde minibus ?

Misschien is er hier wel zo'n student op het forum aanwezig die tegen een "hotelkosten" een ritje wil maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  Op een (job)student inhuren die kan rijden met een gewone gehuurde minibus ?
                                  Via een interimkantoor, een jobstudent met medische schifting.

Comment

Bedankt voor de reacties. Dat van die jobstudent lijkt me zo slecht nog niet. Zou er zelf niet opgekomen zijn.
                                    Gaan het de komende week eens op tafel smijten tijdens de besprekingen.

Thx.

Comment

Opletten, want verhuurfirma's stellen vaak een minimumleeftijd voor de bestuurder. Jobstudenten zitten daar vaak onder.
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Met een chauffeur in de wagen van de jongedame heb je geen huurwagen meer nodig. Een chauffeur is dan voldoende lijkt me.
                                        Foto van de jongedame dame en je krijgt misschien wel kandidaten voor een road trip ...

Comment

Working...
                                        X