Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Duitse premiums scoren slecht in UK volgens onderzoek
Collapse
X
-
Met onze ervaring (in alle bescheidenheid, is toch al iets om op te bouwen) kan ik zeggen dat het lijstje niet klopt wat betreft 2 van de 3 premium merken.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenOf juist omgekeerd???
Mensen geven niet graag toe dat ze veel te veel hebben betaald voor hun onbetrouwbare 'preemiejoem' en zijn geneigd de problemen die ze hebben te verzwijgen of te minimaliseren?
Nu nog steeds trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIn de bergachtige streken in Frankrijk rijdt het vol Duster 4WD's, en ze hebben gelijk!
Zelf mijn vrouw begon er over dat ze daar massaal voor de Dacia kiezen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Skoda is het nieuwe premium. Spitsmuis of Dbr2 is in extase nu...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenGeloof mij, ik ben na aankoop meermaals bij m'n stealer geweest om hetzelfde rammeltje te laten oplossen. Die keken al angstig als ik er stond.
Nu nog steeds trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDie betrouwbaarheidstesten... ik geloof er niks meer van. Als je naar het Duitse TUV of ADAC kijkt, krijg je weer totaal andere resultaten. Ik heb met mijn Renaults nooit in panne gestaan en als ik ADAC mag geloven zal dit met een Duitser ook niet gebeuren
Zulke studies zijn idd nooit correct. wie rijdt er met die auto's? Premiums zijn vaak firmasletten die massa's kms doen. Nen Dacia heeft een ander publiek dat voornamelijk weer minder kms doet. Mss zijn BLW rijders mensen met ne zware voet en dacia rijders vooral de bompa's.
Dus altijd met een korreltje zout nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenSkoda is het nieuwe premium.
Ze denken het daar wel iig... heb onlangs een offerte laten maken van een Skoda Fabia Combi....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenAls je met een A6 van 70.000 euro een probleempje hebt, ga je harder zagen dan met je Kia van 14.000 euro.
Mensen tolereren veel minder bij dure merken.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
Mensen tolereren veel minder bij dure merken.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDus omdat gij met ne renault en dacia nog nooit in panne hebt gestaan, heeft niemand dat?
Zulke studies zijn idd nooit correct. wie rijdt er met die auto's? Premiums zijn vaak firmasletten die massa's kms doen. Nen Dacia heeft een ander publiek dat voornamelijk weer minder kms doet. Mss zijn BLW rijders mensen met ne zware voet en dacia rijders vooral de bompa's.
Dus altijd met een korreltje zout nemen.
Duster deed hier eerste 3jaar 40.000km per jaar zo weinig is dat toch niet. Nu rijdt hij wat minder omdat mijn vrouw een firmawagen heeft.
Ik acht mij met mijn 33jaar toch ook niet echt een bompa terwijl ik dagelijks met de logan rijd.
Mocht er iets aan mijn wagen rammelen of kraken zou ik evengoed gaan klagen.
Comment
-
Dat een wagen niet rammelt mag je net wel verwachten, eender voor welke prijs.
Dat je bij een Dacia niet mag klagen over de tuinstoelen waar je in zit of over het gebrek aan multimedia of de geluidsisolatie uit de jaren 60, dat klopt dan weer wel. Voor die prijs mag je op deze gebieden gewoon niet meer verwachten.2014 F11 BMW 520dA Touring
Comment
Comment