Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vlug even vloeistoffen checken voor we op vakantie vertrekken en dan zien we dit onder de motorkap liggen. Hoe komt dit hier? Zou een marter dit hier komen verstoppen?
Onlangs had mijn buurvrouw ook een dode duif onder de kap en wij hebben hier in de verste verte geen marters.
Waarschijnlijk al rijdend via de grille of langs de onderkant van de wagen.
Op mijn parking zat een tijdje terug een killer meeuw die duiven nogal efficiënt vermoorde, misschien is die meeuw richting Leuven getrokken en zoeken ze een schuilplaats.
Onlangs had mijn buurvrouw ook een dode duif onder de kap en wij hebben hier in de verste verte geen marters.
Waarschijnlijk al rijdend via de grille of langs de onderkant van de wagen.
Nee? Wij wel... Gevolg : regelmatig dode dieren in de tuin...
@Ralphke: is te groot om via de grille binnen te geraken en langs onder zie ik een vogel dat nu toch ook niet doen
Ik heb trouwens op dezelfde plaats ook al eens een kippenei gevonden dus denk echt wel aan een marter.
Op mijn parking zat een tijdje terug een killer meeuw die duiven nogal efficiënt vermoorde, misschien is die meeuw richting Leuven getrokken en zoeken ze een schuilplaats.
@Ralphke: is te groot om via de grille binnen te geraken en langs onder zie ik een vogel dat nu toch ook niet doen
Ik heb trouwens op dezelfde plaats ook al eens een kippenei gevonden dus denk echt wel aan een marter.
die marter wou gewoon een gekookt eitje.
kon je niet gewoon ff 20 minuutjes rondrijden voor hem ?
Comment