Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super 95 verdwijnt aan de pomp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel ik heb ca 300pk en kan dat vermogen elke dag kwijt. Rustig wonen aan de kust. Gewestwegen, Boerewegtjes moest ik een m3/4/5 hebben kon ik die ook elke dag zijn paardjes laten aanspreken. Succes in de files in het binnenland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
      Wel ik heb ca 300pk en kan dat vermogen elke dag kwijt. Rustig wonen aan de kust. Gewestwegen, Boerewegtjes moest ik een m3/4/5 hebben kon ik die ook elke dag zijn paardjes laten aanspreken. Succes in de files in het binnenland.
      De 300 pk in uwe Claas Traktor bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
        De 300 pk in uwe Claas Traktor bedoel je?

Kwestie van de stereotypen niet teleur te stellen.

Op dat gebied is W-VL wel the place to be -> Polders

Comment

• Nee geen mazoutstoof hier met m-pack een 316d MET Mpack kan hier alle bochten nemen aan max speed

Comment

• Ben nu wel nieuwsgierig wat het is eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Kwestie van de stereotypen niet teleur te stellen.

Op dat gebied is W-VL wel the place to be -> Polders
              Limburg scoort toch nog een stuk beter. 2 weken terug 4 dagen in Limburg rond gesjeesd. Snelheidslimieten liggen daar nog steeds een pak hoger dan in de linkerkant van het land. Was echt aanpassen. En veel meer ruimte om nog wat te spelen/de pees er eens op te leggen.
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Dat is ''De Limburg"
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  Limburg scoort toch nog een stuk beter. 2 weken terug 4 dagen in Limburg rond gesjeesd. Snelheidslimieten liggen daar nog steeds een pak hoger dan in de linkerkant van het land. Was echt aanpassen. En veel meer ruimte om nog wat te spelen/de pees er eens op te leggen.

Das nu eens een provincie waar ik veel te weinig kom, op een klein uur sta ik in de polders van Diksmuide, Limburg is een pak verder.

Comment

• Maar er gaat niets boven de Ardennen.
                    Gisteren me zelfs geamusseerd met de corolla
                    (met handbak)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Das nu eens een provincie waar ik veel te weinig kom, op een klein uur sta ik in de polders van Diksmuide, Limburg is een pak verder.

Aanrader.

Als ik me ooit zo moeten verplanten binnen België, dan zou ik naar de Limburg versassen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Maar er gaat niets boven de Ardennen.
                        Gisteren me zelfs geamusseerd met de corolla
                        (met handbak)
                        Yes de Ardennen waar ge uw tenen nog soms moet uitkuisen tegen de locals

Comment

• Oops verkeerd topic.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            Hipsters rijden niet RS. Hipsters rijden e30, e28, G-klasse, mx5 NA of Cambio.

Vooral dat laatste!
                            Ik moet trouwens geen manuele meer hebben!

Comment

• Je moet ook wel een manuele hebben die lekker schakelt en niet zoals die van k?t bmw's.

Comment

• Hoeveel jaar later gaan ze die E10 gebruiken in de Limburg?
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• als het van, krikke afhangt, snel

Comment

• Ze zijn er gek op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                      Wel ik heb ca 300pk en kan dat vermogen elke dag kwijt. Rustig wonen aan de kust. Gewestwegen, Boerewegtjes moest ik een m3/4/5 hebben kon ik die ook elke dag zijn paardjes laten aanspreken. Succes in de files in het binnenland.

Idem hier, ik woon regio Vlaamse Ardennen , had vroeger 500pk ( en een ezel achter het stuur ) kon dat toch ook ieder weekend maximaal kwijt .

Voor kenners den n60 , en richting Wallonië de N8 .

Comment

• Ik woon op 5 minuten van de Duitse grens. Onlangs naar de Ring geweest.

Via Aken, Keulen en Euskirchen rijden = maximum snelheid rijden op de autobahn. Dan naar de ring via de binnenbanen. Daar moogt ge bijna overal 100 per uur en dat zijn kronkelbaantjes. Dus ge komt nog niet eens aan de 100 per uur.

Dan terugrijden via binnenbanen langs Malmedy, dan Eupen, ...

Ik kan het iedereen eens aanraden. PK's maken in dat geval niks uit. Een goede wegligging is belangrijker.

Comment

• Schitterende banen, zeker weten !

Comment

Working...
                                          X