Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel ik heb ca 300pk en kan dat vermogen elke dag kwijt. Rustig wonen aan de kust. Gewestwegen, Boerewegtjes moest ik een m3/4/5 hebben kon ik die ook elke dag zijn paardjes laten aanspreken. Succes in de files in het binnenland.
Wel ik heb ca 300pk en kan dat vermogen elke dag kwijt. Rustig wonen aan de kust. Gewestwegen, Boerewegtjes moest ik een m3/4/5 hebben kon ik die ook elke dag zijn paardjes laten aanspreken. Succes in de files in het binnenland.
Kwestie van de stereotypen niet teleur te stellen.
Op dat gebied is W-VL wel the place to be -> Polders
Limburg scoort toch nog een stuk beter. 2 weken terug 4 dagen in Limburg rond gesjeesd. Snelheidslimieten liggen daar nog steeds een pak hoger dan in de linkerkant van het land. Was echt aanpassen. En veel meer ruimte om nog wat te spelen/de pees er eens op te leggen.
Limburg scoort toch nog een stuk beter. 2 weken terug 4 dagen in Limburg rond gesjeesd. Snelheidslimieten liggen daar nog steeds een pak hoger dan in de linkerkant van het land. Was echt aanpassen. En veel meer ruimte om nog wat te spelen/de pees er eens op te leggen.
Das nu eens een provincie waar ik veel te weinig kom, op een klein uur sta ik in de polders van Diksmuide, Limburg is een pak verder.
Idem hier, ik woon regio Vlaamse Ardennen , had vroeger 500pk ( en een ezel achter het stuur ) kon dat toch ook ieder weekend maximaal kwijt .
Voor kenners den n60 , en richting Wallonië de N8 .
Ik woon op 5 minuten van de Duitse grens. Onlangs naar de Ring geweest.
Via Aken, Keulen en Euskirchen rijden = maximum snelheid rijden op de autobahn. Dan naar de ring via de binnenbanen. Daar moogt ge bijna overal 100 per uur en dat zijn kronkelbaantjes. Dus ge komt nog niet eens aan de 100 per uur.
Dan terugrijden via binnenbanen langs Malmedy, dan Eupen, ...
Ik kan het iedereen eens aanraden. PK's maken in dat geval niks uit. Een goede wegligging is belangrijker.
Comment