Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kijk, ik bedoel dat kleppen altijd in de verbrandingskamer gesitueerd zijn. Een verbrandingskamer bevindt zich altijd boven het BDP van de zuiger. Je hebt natuurlijk verschillende constructievormen, maar een viertakt werkt altijd volgens dat principe.
Ik had het trouwens over een overhead camshaft, of bovenliggende nokkenas. Ik heb nooit iets van kleppen gezegd.
Korting op brandstof in alle Belgische TotalEnergies tankstations.
Met een total tankkaart kan je overal 98 tanken aan 0.10 korting moet ik niet meer omrijden en gewoon op de snelweg tanken.
En erbovenop met een totalclub kaart krijg je 3weken pechbijstand.
T gaat over naft
Mijn mening... ze hebben de mensen weer bij hun kl...n. Iedereen aanmoedigen om een benzine te kopen en nu 95 vervangen door een niet altijd compatibele en duurdere brandstof. En dit om binnen enkele jaren te beseffen dat de deeltjes nog fijner zijn bij een benzinemotor en dus schadelijker. Dan weer iedereen aansporen om te dieselen?
In Frankrijk is enkel E10 al drie jaren geleverd, zonder enige klacht van de gebruikers. Vals probleem, dus...Wel ging de prijs lager zijn, wat nu bij ons omgetoverd is in een verhoging... Wij zijn altijd in de bloem gerold.
In Frankrijk is enkel E10 al drie jaren geleverd, zonder enige klacht van de gebruikers. Vals probleem, dus...Wel ging de prijs lager zijn, wat nu bij ons omgetoverd is in een verhoging... Wij zijn altijd in de bloem gerold.
Zou normaal ook geen probleem mogen geven. Volgende keer eens testen met de moto.
Zou normaal ook geen probleem mogen geven. Volgende keer eens testen met de moto.
Denk ik ook, het verschil zal voor de meeste onder ons onopvallend zijn. En voor degenen die bang zijn hun motor te beschadigen blijft nu als alternatief naar 98 te schakelen, het prijsverschil met 95 is onbeduidend geworden. Laatste keer heb ik met de Saab 98 getankt, echter zonder voelbaar verschil (...
Comment