Oorspronkelijk geplaatst door herbie66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super 95 verdwijnt aan de pomp
Collapse
X
-
Hoe je het ook draait of keert, ze zetten de gewone mens weer ferm in 't zak. Eerst proberen ze alle mensen naar benzinewagens te jagen en zijn dieselwagens de duivelsstaart.
Eenmaal de dieselmarkt instuikt, hebben ze een nieuwe manier gevonden om al die bedrogen mensen hun spaarpot opnieuw te legen.
De roversbende in Brussel weet blijkbaar van de wereld niet meer en dit alles in naam van europa.
Dat er maar gauw een belexit komt, dan kunnen al die politiekers die nationaal niet meer aan de bak komen in hun europees-RVT huis in de goot gaan liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHoe je het ook draait of keert, ze zetten de gewone mens weer ferm in 't zak. Eerst proberen ze alle mensen naar benzinewagens het jagen en zijn dieselwagens de duivelsstraart.
Eenmaal de dieselmarkt instuikt, hebben ze een nieuwe manier gevonden om al die bedrogen mensen hun spaarpot opnieuw te legen.
De roversbende in Brussel weet blijkbaar van de wereld niet meer en dit alles in naam van europa.
Dat er maar gauw een belexit komt, dan kunnen al die politiekers die nationaal niet meer aan de bak komen in hun europees-RVT huis in de goot gaan liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEn er wordt niet uit geleerd. Nu laat iedereen zich vangen aan die eletrike toestanden. Binnen een paar jaar als er meer ingetrapt zijn, gaat daar ook serieus op belast worden als ze eindelijk gaan inzien dat het ook niet is wat ze dachten. Wacht maar tot de batterijtaks ingevoerd wordt :-POorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEn wat zou er dan wel plots slecht kunnen zijn aan een elektrische wagens?
Comment
-
Dat ze enorme belastingen gaan heffen?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEn wat zou er dan wel plots slecht kunnen zijn aan een elektrische wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenZe gaan wel iets vinden... Het hoeft nog niet waar te zijn...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Kijk naar Nederland... Daar zijn ze ook afgestapt van de hybrides allemaal taksvrij te laten... Iedereen reed plots met een Outlander PHEV en nu geraak je ze aan de straatstenen niet meer kwijtKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
En die banden creëren ook fijne deeltjes hoor. En die zweven niet over de weg, die verslijten ook de banen hee.
Ik zou de vraag ook anders kunnen stellen. Wat is er zo goed aan een auto op electriciteit ?
Ik snap ook al helemaal niet waarom de burger 10 of 15.000 € moet meebetalen aan 'premies' om iemand zijn Tesla of Cayenne van 100.000 € mee helpen te bekostigen. Wees maar zeker dat die stinkers zo'n auto niet kopen uit 'milieubewustheid' :-S
Comment
-
En wat er bij mij ook niet ingaat is dat elektrisch rijden zo milieuvriendelijk is maar je huis elektrisch verwarmen is volgens velen het slechtste van het slechtste en werden daardoor extra belast.
Electriciteit wordt toch op dezelfde manier opgewekt. Is het nu milieuvriendelijk of niet ? Maar het kan toch niet zijn dat als je je huis moet verwarmen dat het slecht is maar om den auto vol te gieten is het plots goed .....
't Is het een of het ander hé, alles is goed om de mensen hun nu al bijna lege geldbeugel nog minder zwaar te maken ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk BerichtenIn Duitsland en Frankrijk is die aangelengde E10 telkens 2 cent goedkoper dan de volle euro95. Wat doen ze bij ons...we lappen er gewoon 2 cent bij voor het aanlengen, het plebs heeft toch geen andere keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenEn wat er bij mij ook niet ingaat is dat elektrisch rijden zo milieuvriendelijk is maar je huis elektrisch verwarmen is volgens velen het slechtste van het slechtste en werden daardoor extra belast.
Electriciteit wordt toch op dezelfde manier opgewekt. Is het nu milieuvriendelijk of niet ? Maar het kan toch niet zijn dat als je je huis moet verwarmen dat het slecht is maar om den auto vol te gieten is het plots goed .....
't Is het een of het ander hé, alles is goed om de mensen hun nu al bijna lege geldbeugel nog minder zwaar te maken ....
Ik verwarm mijn huis met pellets... Enkel heb ik op de badkamer een klein elektrisch verwarmingetje staan dat ieder jaar misschien eens 12h in het totaal brand... En ik verwarm mijn water op elektriciteit... Oké het kost veel meer... Maar sommige mensen geven dan commentaar dat dat niet meer van deze tijd is, enz...
Ik heb speciaal de twee oude bovengrondse mazout tanks weg gedaan, en de boiler op gasfles omdat ik dat vuiligheid, onveilig en ouderwets vondBenzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten... En ik verwarm mijn water op elektriciteit... Oké het kost veel meer...
Comment
-
en nu zeggen ze dat je 98 moet tanken, maar we weten maar al te goed dat dit binnen jaar of 2 dan ook 98 E10 wordt zoals nu met de 95...wat gaan ze dan als excuus gebruiken.
je huis verwarmen met mazout is nu misschien interessant omdat de prijs laag is, maar als ze diesel en aardgas terug duurder gaan aankopen ben ik toch blij met elektrische verwarming met nachttarief.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Zou er geen mogelijkheid komen om "pure" benzine te kopen op vat?
voor tweetakt hebben we hier een vat staan van ongeveer 200 liter,
omdat zelf mengen inderdaad veel miserie geeft met de rubbers van de vergasser.
De schuldige daarvan is de moderne benzine.
die gezuiverde kost wel een pak meer, maar blijft goedkoper dan regelmatig in pan vallen en laten herstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger.vd Bekijk BerichtenZou er geen mogelijkheid komen om "pure" benzine te kopen op vat?
die gezuiverde kost wel een pak meer, maar blijft goedkoper dan regelmatig in pan vallen en laten herstellen.
Hier se 4T in 200l, 10 jaar houdbaar 3 € per liter
Last edited by krikkie; 21/08/2016, 23:14.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
dit zou de officiële lijst van de franse overheid moeten zijn
Comment
-
allemaal een hoop paniek voor niks. vroeger was er ook een hoop miserie dat oude wagens niet op loodvrij konden rijden.
nu een hoop miserie dat die oude wagens hun rubbers en leidingen gaan oplossen. wel vervang ze dan door nieuwe hé.
trouwens, ethanol heeft 108octaan, waar zitten de tuners hier... ge zijt eindelijk legaal door ethanol als octaanbooster te gebruiken.
in mijn capri van 1981 heb ik ooit met 10% methanol in gereden. diene is daar ook niet van gestorven hoor, en methanol vreet alu en rubbers op (carbu is alu legering, en t is één en al rubbers in die oude wagens). ethanol is dan nog het brave broertje.
trouwens mijn honda camino destijds reed op een methanol - ethylalcohol mengsel (lichtblauwe kleur) met 2% olie erbij. die brandstof had de kleur van een vitel fles. was dan ook geestig om zo een fles mee te hebben en onderweg in te gieten. het ook een tijd met rode 2T gereden (rode olie met gele benzine). die goot ik in een grenadine fles. je moet het volk zien kijken als je voor de colruyt een fles grenadine opent, in de tank van de camino giet en dan de straat uitrijd. vraag me nog altijd af hoeveel na-apers zullen geprobeerd hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Roger.vd Bekijk BerichtenZou er geen mogelijkheid komen om "pure" benzine te kopen op vat?
zou het niet aan den brommer zelf liggen die achterstallig onderhoud heeft of goedkope revisiesetjes met brol in?Last edited by andydv; 22/08/2016, 13:28.
Comment
Comment