Oorspronkelijk geplaatst door Packard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super 95 verdwijnt aan de pomp
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMaakt niet uit, de rest van het stookseizoen compenseert dat ruimschoots.
Een Daikin is uiteraard verre van de beste. De concurrentie staat al een stuk verder, met ondermeer rechtstreekse vloeistof injectie, waardoor het vermogen bij lage temperatuur veel beter op peil gehouden wordt en waardoor een elektrische weerstand helemaal niet meer nodig is. Al moet gezegd worden dat de laatste generaties van de Daikin ook wel al een mooie vooruitgang gemaakt hebben. De eerste waren een scheet in een fles, maar sinds ze de kennis van Rotex erbij hebben en wat meer verstand krijgen van een stookinstallatie, gaat het wel de betere richting uit. Als blijf ik er zelf geen voorstander van.
Van de Rotex zonneboilers (leegloop-doorstroom) daarentegen wel. Pracht systeem.
Duidelijk iemand met kennis van zaken, beroepshalve of gewoon interesse ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenDuidelijk iemand met kennis van zaken, beroepshalve of gewoon interesse ?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk zou met een gechipte RS sowieso altijd 98 tanken en niet afwisselen...2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEindelijk de juiste benaming ipv Turteltaks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenMeer dan u, hij is trouwens niet veel trager dan uwe 3.5tegen dat jij u koppeling loslaat zit m al aan 30kmu
Had zo een acceleratie appke geïnstalleerd op menne Android en wagen doet het in 7,8 seconden.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenMoet iets mis zijn een auto van 5,9 naar 100 vs een 11 sec car...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEen automaat maakt het inderdaad een stuk makkelijker. Maar 5 sec verschil is toch wel veel om te verliezen lijkt me.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
en hoeveel DURVEN er ook het maximum uit te halen?
als ge er alles uitsleurt, moet ge uwe motor ook tot tegen het rood durven trekken. ik ken er vele die met ene diesel niet boven de 3500-4000rpm DURVEN komen als ze optrekken. als ge dan ene naast u hebt die met zijn 1.6naftje wel de 7000rpm durft opzoeken, hedde het ook vlaggen hé.
dan zit ge daar met uwe diesel in 4de aan 100km/h en sjeest diene naft u voorbij in 2de.
heb er zelf al gekend die met ne naft al schrik krijgen boven de 4000rpm dat 'hem gaat ontploffen'. na een ritje met de capri rijden die NOOOOOOOOOOOOOOIT meer mee met mij. dat ding trok ik buiten zijn toerenteller (tot 7000rpm). motor heeft NIKS van toerenbegrenzer steken. als de kleppen door de motorkap komen, zijt ge te ver geweest. 7500-8000rpm is kortstondig haalbaar met een pinto blok
ik wil gerust E10 in mijn oldtimers gieten. zal wel zien welke rubbers kapot gaan en die vervangen door nieuwere. probleem opgelost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenJe hebt duidelijk nog niet met mijn E34 meegereden...
Had zo een acceleratie appke geïnstalleerd op menne Android en wagen doet het in 7,8 seconden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEn hoeveel procent van de mensen denk jij dat met een manuele versnellingsbak de fabrieksopgave kan halen? En hoeveel met een traploze automaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenEen automaat is voor mannen die niet kunnen rijden, wist je dat nog niet?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment