Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super 95 verdwijnt aan de pomp
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenInderdaad, allemaal heel leuke banen, maar 't krioelt er van de polizei. Een paar jaar geleden nog een anonieme polizei motard achter ons gehad, had alles mooi op beeld. De boete was al even mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenReed je weer te traag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmens heeft altijd pets nodig om zich te voegen, er zijn te weinig petsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk BerichtenIk woon op 5 minuten van de Duitse grens. Onlangs naar de Ring geweest.
Via Aken, Keulen en Euskirchen rijden = maximum snelheid rijden op de autobahn. Dan naar de ring via de binnenbanen. Daar moogt ge bijna overal 100 per uur en dat zijn kronkelbaantjes. Dus ge komt nog niet eens aan de 100 per uur.
Dan terugrijden via binnenbanen langs Malmedy, dan Eupen, ...
Ik kan het iedereen eens aanraden. PK's maken in dat geval niks uit. Een goede wegligging is belangrijker.
In vlaanderen passen ze ofwel de baan aan met hindernissen om de max. Snelheid redelijk te laten lijken. (al is er bij mij in de buurt een baan van 70 met een bocht van 90 graden. vliegen er constant het veld in omdat ze afgaan op de verkeersborden ipv wat de baan toelaat. Men kweekt zombies op de baan.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenInderdaad, allemaal heel leuke banen, maar 't krioelt er van de polizei. Een paar jaar geleden nog een anonieme polizei motard achter ons gehad, had alles mooi op beeld. De boete was al even mooi.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBwa, overtredingen begaan hoeft niet altijd een misdaad te zijn hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVroeger was alles beter
Ik ken de tijd nog dat men op de baan moest letten in plaats van op de verkeersborden.
Comment
-
-
Wat ik vreemd vind is dat we hier steeds horen dat het opgelegd wordt door Europa. In Duitsland bleef men gewoon 95 aanbieden naast E10. Nogal logisch dat ze daar 95 verkiezen boven E10. Is Duitsland dan vrijgesteld van die verplichting??????
Comment
-
Is het niet zo dat de verplichting inhoud dat die E10 d'r moet komen en niet dat de gewone 95 weg moet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
In ieder geval als er in DE nen RT achter mij rijdt, draai ik de hendel snel terug
Ken iemand die trok een +200 op een rechte baan in bebouwde kom. Heeft ter plaatse VISA kaartje mogen gebruiken om €4400 af te dokken. Pijnlijk. Maar ook dom. Die van u was wellicht wat lager?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat ik vreemd vind is dat we hier steeds horen dat het opgelegd wordt door Europa. In Duitsland bleef men gewoon 95 aanbieden naast E10. Nogal logisch dat ze daar 95 verkiezen boven E10. Is Duitsland dan vrijgesteld van die verplichting??????
Net zoals die oldtimerregelinv die overal naar 30j moet.
Allee. Buiten in italie waar het 20j is en nederland waar het 40j is.
Wat europa wel oplegt is dat er op een auto zijn geschiedenis enkel op de aankoop van een nieuwe wagen BIV moet betaald worden.
Maar daar gaan we ons niet aan houden want dat brengt teveel geld op. Dus betaald belgie gewoon de boete..
Comment
Comment