Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super 95 verdwijnt aan de pomp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
    Ik woon op 5 minuten van de Duitse grens. Onlangs naar de Ring geweest.

Via Aken, Keulen en Euskirchen rijden = maximum snelheid rijden op de autobahn. Dan naar de ring via de binnenbanen. Daar moogt ge bijna overal 100 per uur en dat zijn kronkelbaantjes. Dus ge komt nog niet eens aan de 100 per uur.

Dan terugrijden via binnenbanen langs Malmedy, dan Eupen, ...

Ik kan het iedereen eens aanraden. PK's maken in dat geval niks uit. Een goede wegligging is belangrijker.
    Inderdaad, allemaal heel leuke banen, maar 't krioelt er van de polizei. Een paar jaar geleden nog een anonieme polizei motard achter ons gehad, had alles mooi op beeld. De boete was al even mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Inderdaad, allemaal heel leuke banen, maar 't krioelt er van de polizei. Een paar jaar geleden nog een anonieme polizei motard achter ons gehad, had alles mooi op beeld. De boete was al even mooi.
      Reed je weer te traag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Reed je weer te traag ?
        Daarna alvast wel!

Comment

• mens heeft altijd pets nodig om zich te voegen, er zijn te weinig petsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            mens heeft altijd pets nodig om zich te voegen, er zijn te weinig petsen
            Bwa, overtredingen begaan hoeft niet altijd een misdaad te zijn hé.

Comment

• tuurlijk niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
                Ik woon op 5 minuten van de Duitse grens. Onlangs naar de Ring geweest.

Via Aken, Keulen en Euskirchen rijden = maximum snelheid rijden op de autobahn. Dan naar de ring via de binnenbanen. Daar moogt ge bijna overal 100 per uur en dat zijn kronkelbaantjes. Dus ge komt nog niet eens aan de 100 per uur.

Dan terugrijden via binnenbanen langs Malmedy, dan Eupen, ...

Ik kan het iedereen eens aanraden. PK's maken in dat geval niks uit. Een goede wegligging is belangrijker.
                Ben ook aangenaam verrast hiervan. Ik zit nu in de eifel en zie allemaal banen waar ge rustig 80-90 bolt terwijl de maximum toegelaten snelheid 100 is. Ideaal als je niet constant op de teller moet kijken en rustig kan cruisen naargelang de weg toelaat. Kom hier zeker terug met de mx5.

In vlaanderen passen ze ofwel de baan aan met hindernissen om de max. Snelheid redelijk te laten lijken. (al is er bij mij in de buurt een baan van 70 met een bocht van 90 graden. vliegen er constant het veld in omdat ze afgaan op de verkeersborden ipv wat de baan toelaat. Men kweekt zombies op de baan.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Ze hebben het vooral op de motards gemunt daar in de Eifel.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Bwa, overtredingen begaan hoeft niet altijd een misdaad te zijn hé.
                    Daarom noemen ze dat ook een misdrijf ... tsing-boem.

Comment

• Vroeger was alles beter

Ik ken de tijd nog dat men op de baan moest letten in plaats van op de verkeersborden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Vroeger was alles beter

Ik ken de tijd nog dat men op de baan moest letten in plaats van op de verkeersborden.
                        Dat doet u 7 toch ook allemaal goed zowel op de baan als voor de borden..

Comment

• Ja dat wel

Comment

• Met een Duitse pomphouder aan de babbel geraakt, volgens hem is de E10 amper 3 tot 5% van zijn totale benzine omzet. Super 95 blijft daar verkrijgbaar.

Comment

• Wat ik vreemd vind is dat we hier steeds horen dat het opgelegd wordt door Europa. In Duitsland bleef men gewoon 95 aanbieden naast E10. Nogal logisch dat ze daar 95 verkiezen boven E10. Is Duitsland dan vrijgesteld van die verplichting??????

Comment

• Is het niet zo dat de verplichting inhoud dat die E10 d'r moet komen en niet dat de gewone 95 weg moet.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hoe zit het ook al weer? Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen E10, E5 en E85? Alles wat je moet weten over benzine.

Comment

Diene met zijne RT?
                                    In ieder geval als er in DE nen RT achter mij rijdt, draai ik de hendel snel terug

Ken iemand die trok een +200 op een rechte baan in bebouwde kom. Heeft ter plaatse VISA kaartje mogen gebruiken om €4400 af te dokken. Pijnlijk. Maar ook dom. Die van u was wellicht wat lager?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Wat ik vreemd vind is dat we hier steeds horen dat het opgelegd wordt door Europa. In Duitsland bleef men gewoon 95 aanbieden naast E10. Nogal logisch dat ze daar 95 verkiezen boven E10. Is Duitsland dan vrijgesteld van die verplichting??????
                                      Eerdee belgie die ( om het verkocht te krijgen ) naar europa wijst als boosdoener....

Net zoals die oldtimerregelinv die overal naar 30j moet.
                                      Allee. Buiten in italie waar het 20j is en nederland waar het 40j is.

Wat europa wel oplegt is dat er op een auto zijn geschiedenis enkel op de aankoop van een nieuwe wagen BIV moet betaald worden.
                                      Maar daar gaan we ons niet aan houden want dat brengt teveel geld op. Dus betaald belgie gewoon de boete..

Comment

Working...
                                      X