Mededeling

Collapse
No announcement yet.

golf 6 dorpel deuk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• golf 6 dorpel deuk

beste,

met mijn golf 6 heb ik een steen mee gehad tijdens het rijden . na het nader inspecteren zie ik dat er aan de dorpel een kleine deuk zit, je ziet het niet goed maar het is er zeker.
    kan dit kwaad? en hoeveel zou dit ongeveer kosten moest ik het laten maken als dit mogelijk is natuurlijk.

Alvast bedankt!

Dat is volgens mij geen deuk veroorzaakt door steenslag maar het merkteken om aan te duiden waar je de krik moet plaatsen. Aan de andere kant zou je op dezelfde plek net dezelfde deuk moeten vinden.

Comment

neen is niet het krikpunt, aan de andere kant is niets van deuk of vervorming te voelen

Comment

Beste zynthetiic kwaad kan dat niet hoor heb zelf een Golf 5 en heb het ook van een rolkrik op een verkeerde plaats te zetten ben er al 4 x mee naar de technische controle geweest en staat zelfs niet op de papieren
        Maken dat kan dat kost wel iets hoor ik schat rond de twee driehonderd € maar kwaad kan het zeker niet , en zeker als er geen verfschade is of roest dan gaat ge wel problemen krijgen in de toekomst , roestvorming en op den duur doorroesten
        Grt
        Marc

Comment

Kan totaaaaaal geen kwaad. Gewoon afblijven en verder rijden.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
          X