Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen: M3 E46 carbonzwart 1-CQF-088

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Lagerschalen op een s54 is nog goedkoop als je kijkt naar een n47 k?t bmw 4cilinder diesel waarvan de ketting springt.

is dat ook onderhoud? Hoogtoerige diesel waarschijnlijk...

Comment

Van een melding over een gestolen wagen tot een discussie over onderhoud en kosten.

Op AF kan alles!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
        inderdaad.

Honda heeft heel wat motoren die hoogtoerig zijn, daar hoeft het niet.
        t'is een Jap hé
        Z4 M40i

Comment

iedereen wordt altijd en overal gevolgd door camera's zogezegd

maar als je wagen gestolen wordt, kunnen ze je niet helpen
          2.0 JTDm

Comment

inderdaad.

Honda heeft heel wat motoren die hoogtoerig zijn, daar hoeft het niet.
            Inderdaad. De CRX van 25(!) jaar geleden ging bij 8.000 toeren in 't rood. Nooit iets gehoord van lagerschalen die vervangen dienden te worden. Lagerschalen vervangen hoort niet bij een onderhoud, zo simpel is dat. Maar ja, BMW's zijn nooit het toonbeeld van betrouwbaarheid geweest. Nu niet en vroeger niet.

Comment

Wat zijn jullie goed ge?nformeerd zeg! Google staat er vol van.

Trouwens 25 jaar geleden in de digitale prehistorie werd niet alles op internet uitgesmeerd zoals nu het geval is.
              Maar bon, ieder zijn gedacht, mij zal die kost aan mijn reet roesten, ik ben lekker gerust en geniet zonder zorgen van mijn wagen. Is dat niet wat we tenslotte allemaal willen?
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

is dat ook onderhoud? Hoogtoerige diesel waarschijnlijk...
                Neen beide motoren zuigen onwijs hard . Een Ferrari is ook betrouwbaar als je alles op tijd vervangt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                  Wat zijn jullie goed ge?nformeerd zeg! Google staat er vol van.

Trouwens 25 jaar geleden in de digitale prehistorie werd niet alles op internet uitgesmeerd zoals nu het geval is.
                  Maar bon, ieder zijn gedacht, mij zal die kost aan mijn reet roesten, ik ben lekker gerust en geniet zonder zorgen van mijn wagen. Is dat niet wat we tenslotte allemaal willen?
                  CRX'en zijn 20 tot 30 jaar oud. Compleet afgeragde dingen (dikwijls met revlimiters tot 9.000 toeren) met zes eigenaars en belachelijk hoge km-standen. Uiteraard dat er nu in het digitale tijdperk problemen opduiken met de lagerschalen.

Toen de E46 M3 een jaar op de markt was begonnen de verhalen over problemen met lagerschalen al op te duiken.

Comment

als een bepaalde motor 'engine of the year' wordt, dan moet je op je tellen passen, zodanig goed en vooruitstrevend dat er quasi altijd vodden van komen
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      Van een melding over een gestolen wagen tot een discussie over onderhoud en kosten.

Op AF kan alles!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                      +1
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

t is een forum é, geen opsporing verzocht,

gelooft iemand nu werkelijk dat die wagen hier nog rond rijdt
                        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                          t is een forum é, geen opsporing verzocht,
                          +1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Inderdaad. De CRX van 25(!) jaar geleden ging bij 8.000 toeren in 't rood. Nooit iets gehoord van lagerschalen die vervangen dienden te worden. Lagerschalen vervangen hoort niet bij een onderhoud, zo simpel is dat. Maar ja, BMW's zijn nooit het toonbeeld van betrouwbaarheid geweest. Nu niet en vroeger niet.
                            Allez ik hoor het al, best preventief vervangen of afwachten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Allez ik hoor het al, best preventief vervangen of afwachten?
                              Of nu nog snel verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                als een bepaalde motor 'engine of the year' wordt, dan moet je op je tellen passen, zodanig goed en vooruitstrevend dat er quasi altijd vodden van komen
                                Engine of the year zegt niets over betrouwbaarheid . Het gaat eerder over co verbruik en aantal pk per liter vergeleken met de concurentie

Comment

alles dat geen gigantische amerikaanse motor is, is iets met klein volume en hoog rendement
                                  dat vraagt sowieso om intensief onderhoud. alle verder gezaag is gewoon gebrek aan inzicht.
                                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Wanneer gaan we hier terug naar de orde van de dag namelijk "de gestolen wagen"?

Comment

Spoorloos, reeds > 9 dagen.

Comment

Het houdt maar niet op...///M's zijn geliefd. Afgelopen nacht een zwarte E61 M5 gestolen in Antwerpen.
                                        Last edited by ; 13/09/2016, 12:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Neen beide motoren zuigen onwijs hard . Een Ferrari is ook betrouwbaar als je alles op tijd vervangt.
                                          nee, zelfs dan niet

Comment

Working...
                                          X