Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gestolen: M3 E46 carbonzwart 1-CQF-088
Collapse
X
-
U hoeft dit niet te lezen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenHier is em weer. Ja een S54 moet je goed onderhouden anders heb je problemen 200% waar. Ik heb zelf 160k met een S54 probleemloos afgemaald en dat was niet enkel wat rondtoeren in Vlaanderen maar ook heel wat uitstapjes op circuit, alpen passen en etc... . Maar op 100k preventief uw lagerschalen gaan vervangen is redelijk krankzinnig... . Daar maak je maar 1 iemand gelukkig mee en dat is uw garagist. Nu een S54 die slecht onderhouden is die zal daar schade hebben en nog heel wat meer. Ik weet van wie ge uw M3 gekocht hebt. Sterker nog, ik weet van welke eigenaar de eigenaar voor u die M3 gekocht heeft en toen had ik die persoon al het advies gegeven. NIET DOEN! Maja... . Goedkoop wordt al snel duurkoop... . Slik die pil dan inplaats van tegen jan en alleman te lopen zeiken dat em om de zoveel km de helft van zijn internals moet gaan vervangen...
Comment
-
Ik heb toch wel wat facturen gezien van e46 m3 eigenaars . Effe een dikke 10k op 5 jaar aan onderhoud alleen sorry maar dat is nu ook wel erover . Ok een s54 is een leuk ding als hij in orde is maar zo een spel kost easy gemiddeld 2K per jaar om hem top de houden . En dan komt er effe een gechipt 30d langs u die je niet kunt los rijden en 3 keer zo weing in onderhoud kost .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAls ik dat zo allemaal soms eens lees, mag ik mijn hart vasthouden ivm mijn M3. Heb hem nu bijna 5jaar en 70.000km en daar heeft nu eens nog niks aan geweest van kosten ( buiten gewoon onderhoud/remmen/ banden)
Ik ben een gelukkig M3 driver :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenHier is em weer. Ja een S54 moet je goed onderhouden anders heb je problemen 200% waar. Ik heb zelf 160k met een S54 probleemloos afgemaald en dat was niet enkel wat rondtoeren in Vlaanderen maar ook heel wat uitstapjes op circuit, alpen passen en etc... . Maar op 100k preventief uw lagerschalen gaan vervangen is redelijk krankzinnig... . Daar maak je maar 1 iemand gelukkig mee en dat is uw garagist. Nu een S54 die slecht onderhouden is die zal daar schade hebben en nog heel wat meer. Ik weet van wie ge uw M3 gekocht hebt. Sterker nog, ik weet van welke eigenaar de eigenaar voor u die M3 gekocht heeft en toen had ik die persoon al het advies gegeven. NIET DOEN! Maja... . Goedkoop wordt al snel duurkoop... . Slik die pil dan inplaats van tegen jan en alleman te lopen zeiken dat em om de zoveel km de helft van zijn internals moet gaan vervangen...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenEen S54 stipt onderhouden en dan op 100000 KM de lagerschalen moeten vervangen.
OK. Dat kan. Maar om dan zo'n motorblok betrouwbaar te noemen ?
Haha ...
100k lagerschalen is trouwens totaal geen vuistregel. Je kan geluk hebben en 200k draaien met dezelfde lagerschalen.
Waarheid als een koe :
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenalles dat geen gigantische amerikaanse motor is, is iets met klein volume en hoog rendement
dat vraagt sowieso om intensief onderhoud. alle verder gezaag is gewoon gebrek aan inzicht.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luc1956 Bekijk BerichtenDie lagerschalen is een item bij alle hoogtoerige sportwagens,en dat preventief vervangen is eigenlijk het verstandigste wat men kan doen om nog zwaardere kosten te vermijden.
Versleten lagerschalen geven geen verwittiging hoor!
Comment
-
De wagen werd gisteren teruggevonden in een garagebox in Frankrijk!!sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
dubbelmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
mocht je een remorque nodig hebben: shoutLast edited by Philken; 02/12/2016, 15:51.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Kleine update: de wagen heeft schade maar niet door gebruik, wel door het takelen. Men heeft de wagen uit de box gesleept en getakeld terwijl de airride op zijn laagst stond. Dus vooral veel schade aan bumper en zijschorten. De wagen is na heel wat papierwerk en geloop terug bij de eigenaar en staat nu in de carrosserie om hersteld te worden.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment