Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering classic car welke datum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering classic car welke datum

Hey

Ik heb een tweedehandsauto gekocht en vraag mij af welke datum er geldt voor de classic car verzekering (15jaar oud). Is dit 1 van deze of is het de datum van eerste inverkeersstelling?

Alvast bedankt!

11/10
    Polo 6n 1.4

Comment

Naast de leeftijd van 15 jaar, verschillen de criteria nog per verzekeringsmaatschappij.

Vaak kan je maar een verzekering classic krijgen als je nog een andere auto hebt voor dagelijks gebruik. Sommige leggen ook gebruiksbeperkingen of kilimeterbeperkingen op.Of geven enkel zo een verzekering als de auto een verzamelwaarde heeft volgens hen.

Dus goed navragen bij je verzekeraar of een classic verzekering wel mogelijk is voor de auto die je kocht.

Comment

Als de leeftijd een rol speelt, dan moet je je baseren op de eerste inschrijvingsdatum die je op het inschrijvingsbewijs kan terugvinden ... datums die op het gelijkvormigheidsattest worden vermeld zijn niet aan de orde, vergeet dus die 11/10 al maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Als de leeftijd een rol speelt, dan moet je je baseren op de eerste inschrijvingsdatum die je op het inschrijvingsbewijs kan terugvinden ... datums die op het gelijkvormigheidsattest worden vermeld zijn niet aan de orde, vergeet dus die 11/10 al maar.
          Ok bedankt dat moest ik dus weten.
          Voor de andere voorwaarden: heb al een andere auto bij dezelfde bank verzekerd en heb ook al een golfje al als classic car staan dus dit zal dan ook moeten lukken in november 2016 (eerste inverkeersstelling).

Comment

Working...
          X