In de minder verstedelijkte regio's kan je nog wel wat fun beleven hoor. Of in 't buitenland. Kijk je naar vlaamse ruit, de nederlandse randstad... daar is het huilen met de pet op. Maar europa is groter dan dat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Automaat of handmatige versnellingsbak
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIn de minder verstedelijkte regio's kan je nog wel wat fun beleven hoor. Of in 't buitenland. Kijk je naar vlaamse ruit, de nederlandse randstad... daar is het huilen met de pet op. Maar europa is groter dan dat.
Comment
-
Weet ik wel. Ik woon in mortsel en daar is het misschien wel het meest rampzalige van al. Voor mijn dagelijkse verplaatsingen gebruik ik vaak de fiets of de trein. Ik rijd nogal met een lichte motor en de laatste keer dat ik daar écht last van had, was een keer 's avonds op de N49 richting knokke. Daar gebeurt het regelmatig da je voor 't rood staat en je vrije baan hebt wanneer 't terug groen wordt. Kon geen enkele andere wagen bijhouden .
Comment
-
Raar.
Ik heb zelfs in de drukke uren best wel fun en weinig file. Er zijn genoeg binnenbaantjes maar je moet ze wel kennen natuurlijk.
Toen mijn zoon vorig seizoen in Aalst ging voetballen was ik in het begin van centrum Lede ook 25 minuten onderweg tussen het trage verkeer om 17u30. Maar dan ben ik eens beginnen zoeken en enkele baantjes uitgezocht en uitgetest, en ik doe het nu soms op een kwartier.
En best aangename en genietbare baantjes, waar je soms wel eens even kan doortrekken.
Daarnet om 14 uur gestopt met werken. Om kwart na was ik al thuis. Indien ik de normale weg had genomen zou het misschien wel 25 minuten geduurd hebben.
Omgekeerd, als ik om 14 uur moet beginnen, vertrek ik thuis om 13u25 en ik ben er om 13u40, via een rustige en leuke route. Via de gewone weg die iedereen neemt wordt dat een saaie trage rit van 13u20 tot 13u45.
Je moet even zoeken, er zijn best overal wel andere mogelijkheden :-)
Comment
-
om 14u is het op mijn dagelijkse route ook kalm zenne dan sta ik op 20 minuten thuis. Straks om 17h30 ga ik blij zijn dat ik om 19h thuis ben.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenom 14u is het op mijn dagelijkse route ook kalm zenne .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenJe kan met een automaat makkelijk een blowjob krijgen al rijdend.
End of discussion.
Nee, je mag niet te veel plezier hebben zeggen ze net ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenRaar.
Ik heb zelfs in de drukke uren best wel fun en weinig file. Er zijn genoeg binnenbaantjes maar je moet ze wel kennen natuurlijk.
Toen mijn zoon vorig seizoen in Aalst ging voetballen was ik in het begin van centrum Lede ook 25 minuten onderweg tussen het trage verkeer om 17u30. Maar dan ben ik eens beginnen zoeken en enkele baantjes uitgezocht en uitgetest, en ik doe het nu soms op een kwartier.
En best aangename en genietbare baantjes, waar je soms wel eens even kan doortrekken.
Daarnet om 14 uur gestopt met werken. Om kwart na was ik al thuis. Indien ik de normale weg had genomen zou het misschien wel 25 minuten geduurd hebben.
Omgekeerd, als ik om 14 uur moet beginnen, vertrek ik thuis om 13u25 en ik ben er om 13u40, via een rustige en leuke route. Via de gewone weg die iedereen neemt wordt dat een saaie trage rit van 13u20 tot 13u45.
Je moet even zoeken, er zijn best overal wel andere mogelijkheden :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenNee, je mag niet te veel plezier hebben zeggen ze net ;-)
Comment
-
Ik doe ruim 45k per jaar.
Weinig fun aan.
Ofwel braafjes 120-130 op de autostrade. Wel veel in Duitsland, maar ook daar, wat is de fun aan 180-200 op een rechte baan...
Ik ben een comfortzoeker geworden. Auto moet zo stil mogelijk zijn, zo weinig mogelijk vragen van de chauffeur.
Daarom mijn prioriteiten:
Automaat, Adaptive Cruise, Goede zetel, weinig lawaai, goede radio, navi met online verkeersinfo.
De rest kan me weinig schelen. Dikke velgen en een sportvering interesseren me geen bal.
Comment
-
Automaat of handmatige versnellingsbak
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIn Aalst niet hoor. Veel bedrijventerreinen, dus veel ploegarbeiders op de baan tussen 13 en 15 uur.
50 km/u is toch wel belachelijk weinig daar in het industrieterrein, soms wel nodig want me die vrachtwagens die daar vaak hun weg nog dienen te vinden.
Ken ook nog wa binnenbaantjes die ik neem als ik al is me de fiets ga, maar veel putten, heb er mijn uitlijning van mijn auto al is vern**kt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenJe kan toch nergens bochten pakken op de limiet. Optrekken (boring) van 0-100 kan je nergens. Als er lichten staan, dan is de snelheid ook beperkt tot 70 km/h.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
20 jaar geleden eerste maal automatic gekocht , en in die tijd en misschien die prijsklasse was een automatic niet beter dan manueel. Je had toen (wij toch) 4 versnellingen en die 4de was de zogenaamde overdrive. Dat verbruikte meer, dat schakelde niet wanneer je wou enz..... Toen was dat echt voor mensen die geen 2 dingen tegelijk konden. Maar nu terug een automatic gekocht en ik wil niks anders meer. Das zo comfortabel, verbruikt niet meer en soms minder. De keuze is een no-brainer. Once you go automatic you never go back.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenJe kan met een automaat makkelijk een blowjob krijgen al rijdend.
End of discussion.2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten??? Waar lichten staan mag je volgens jou maar max 70 km/h ???
Vroeger waren er nog van die dubbelvakswegen met gescheiden middenberm waar je tot 120 mocht. Ken er geen een meer, en misschien is er nog ergens een baan waar je dan 90 mag.
Meestal zijn die lichten vervangen door ronde punten, en is de snelheid beperkt tot 70...
Comment
-
Alle gewestwegen zijn binnenkort 70, 90 zal nergens meer kunnen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment