Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste tweedehands stadsauto kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerste tweedehands stadsauto kopen

Hallo

Wonende in Brussel ben ik op zoek naar een eerste wagen.. ben 29 jaar maar altijd met openbaar vervoer gewerkt, echter nu toch nood aan een kleine wagen, 2e hands. toch min 80/90 pk, rond de 8000€ qua budget, eventueel 10k max

1) ik zoek een betrouwbare 2e hands auto (benzine) die ik ga kopen bij een garage, met weinig onderhoudskosten en die een beetje waardevast is.. wat raden jullie aan? zelf dacht ik aan:
    - Seat Ibiza (maar die valt me al vrij duur uit)
    - VW Polo
    - Suzuki Swift (mijn voorkeur)

2) ik heb al +10 jaar een rijbewijs, echter nog nooit zelf eigen wagen gehad (maar ook nooit ongeval en altijd met auto van pa gereden). Krijg je dan sowieso hogere Bonus malus als beginnende chauffeur, of kan je via onderhandelen mss BM 0 krijgen?

Bedankt!
    Last edited by ; 16/09/2016, 15:05.

Voor 8000€ moet je een redelijke 5-6 jaar oude kleine stadswagen kunnen vinden van de modelletjes die je opgeeft.

Ga gewoon op voorhand naar je verzekeraar, en stel hem de vraag wat je gaat betalen voor bv een Seat Ibiza met 80 pk uit 2010.
    Ze moeten je dat perfect kunnen zeggen. En dan kan je elders ook nog eens prijs vragen voor hetzelfde.

Comment

Polo swift ibiza komaan eh dat zijn geen auto's voor mannen.

Comment

Passeerde vandaag aan een Citroen garage en er stonden enkele nieuwe C3 (stockwagens) voor 9500 buiten .

Comment

Working...
        X