Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleur kiezen bij BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kleur kiezen bij BMW

net effe op hun site gaan kijken bij enkele modellen
    Zie ik dat nu goed, kan je die enkel in gewoon zwart krijgen en als je een ander kleur wilt bijna 1000 euro moet betalen ?

Ben ik zot geworden of ligt het aan hen?

Metaalkleur weet je wel? Is bij elk merk zo.
    Ik zou ook eens bij de Individual kleurtjes kijken, zit zeker iets bij voor jou denk ik.
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Of een special request individual kleurtje. Nog beter!

Comment

Tis idd triestig aan het worden. Vroeger was uni-lak gratis, nu mag je bij vb skoda daar ook al 400€ voor neertellen.

Comment

Lol, koetswerkkleur is de eerste optie die je kan kiezen op de CC
          Benieuwd naar de reactie bij de volgende optie ?

Anderzijds ; de meeste aankopen zijn het goedkoopste in de donkerste kleur

Comment

Ne kale zwarte is ook mooi (denk ik)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Ha, bedoel je den deze ?

Comment

Of ene in grondverf, kost meestal niets.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Vroeger kon je bij BMW nog kiezen tussen wit of zwart in unilak zonder meerpijs. Echter, ik denk dat wit te populair was aan het worden, want deze is nu ook enkele honderden euro's extra. Triestig inderdaad..

Comment

Bij Audi is dat nog steeds gratis die unilakken zwart & wit. (geen slapende honden wakker maken aub). Behalve het Vegas geel op een A3 bvb betaal je wel wat voor bij.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ligt aan u, metaalkleur is bij zo goed als elk merk een optie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benzine1 Bekijk Berichten
                          net effe op hun site gaan kijken bij enkele modellen
                          Zie ik dat nu goed, kan je die enkel in gewoon zwart krijgen en als je een ander kleur wilt bijna 1000 euro moet betalen ?

Ben ik zot geworden of ligt het aan hen?
                          Als je al opmerkingen hebt over de prijs van metallic lak, zou ik voorstellen dat je elders gaat shoppen. Enfin, voor je iets aan je hart krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                            Als je al opmerkingen hebt over de prijs van metallic lak, zou ik voorstellen dat je elders gaat shoppen. Enfin, voor je iets aan je hart krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                              Tja, bij het eerste het beste optiepakket krijg je de lak,er mogelijk bij...

Comment

Working...
                              X