Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1.2 tdi-eigenaars: oppassen voor de sjoemelsoftware-update

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Die 'melding' van www.bullshit.com wil ik dan toch wel eens zien.
    Ze zijn misschien niet de enige die sjoemelen, maar ze zijn wel het verste gegaan.
    In USA lachen ze niet met zo vuile streken. Ze zijn niet de 1e die tegen de lamp lopen (Ford met hun Hybrids) en ook niet de laatste. Maar ze zijn wel al veruit de ergste geweest.

Als er nu 1 ding is dat ik met een korreltje zout neem is het wel de hele wetgeving en hun diensten in de US. Alles dat niet US is screenen ze 100 keer strenger dan een US product.
    Is voor mij geen maatstaf.
    En ik ben ervan overtuigd dat we nog niet alles gezien hebben qua sjoemelende merken.

Comment

als er iets is waar je in de VS niet mee wegkomt is het met een commerciele leugen.
      en aangezien VW werkelijk niks van info geeft... misschien merk je niks na de update maar kom het bepaalde onderdelen niet ten goede uit.
      ik vind het maar een achterbaks gedoe van VAG
      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Als er nu 1 ding is dat ik met een korreltje zout neem is het wel de hele wetgeving en hun diensten in de US. Alles dat niet US is screenen ze 100 keer strenger dan een US product.
        Is voor mij geen maatstaf.
        En ik ben ervan overtuigd dat we nog niet alles gezien hebben qua sjoemelende merken.
        Aah ja.. Denk je nu echt dat de US zich druk maakte over VAG? Ze hadden amper marktaandeel, en het weinige dat ze hadden liep dan nog eens terug ook. En als dit waar is, waarom dan de vervolging van Ford toen? waarom GM zo hard aangepakt met hun slechte contactsloten?
        ICCT is een gerenommeerde instantie, net zoals de NHTSA.. De X5 passeerde de test zonder problemen.
        Ze zijn gewoonweg gepakt, niks met viseren te maken.

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        als er iets is waar je in de VS niet mee wegkomt is het met een commerciele leugen.
        en aangezien VW werkelijk niks van info geeft... misschien merk je niks na de update maar kom het bepaalde onderdelen niet ten goede uit.
        ik vind het maar een achterbaks gedoe van VAG
        Volledig mee eens, dat ze maar de laatste steen daar eens omdraaien! Nu blijkt dat het sjoemelen begon met Audi. De toenmalige CEO is na het schandaal aangesteld als CEO van de groep
        Last edited by CaliforniaDream; 26/09/2016, 11:35.
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Heeft iemand met een VW-diesel de oplossing al laten doen? Merk je daar iets van?

Of nog beter: iemand die een 1.2 TDI heeft die het al laten doen heeft? Ik heb namelijk mijn brief deze week ontvangen, maar ik twijfel nog. Uiteraard wil ik een milieuvriendelijke auto (daar had ik toch voor betaald, dacht ik), maar ik wil niet nog eens een defecte EGR-klep krijgen of andere schade, waardoor ik extra mag opdraaien voor de fuck-ups van VW en Skoda.

Comment

Hier is de firmakrel al gepasseerd voor de aanpassing. Ik merk een licht meerverbruik en meen een wat andere loopcultuur te ontdekken. 1.6 tdi motor in een touran. Bwj 2013.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
            X