Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lichte vracht 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lichte vracht 3-serie

Hallo
    Ik ben van plan een 2dehands 3-serie E91 te kopen. Wegens de fiscale voordelen zou ik deze graag ombouwen naar lichte vracht. Op het internet kan ik nauwelijks/geen informatie vinden over deze ombouw, enkel garage's die het voor u doen voor 1500-2000 euro. Kan ik dit zelf doen, zo ja, hoe?

Alvast bedankt
    Ziggy

Lichte vracht 3-serie

Aap wa zoekt gij hier. Contacteer dutry van het hier op het forum.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    RIP Den borre!

Comment

Ik wist zelfs niet dat dat ging op een 3 serie.

Comment

Om welke motorisatie gaat het trouwens?

Comment

Toch simpel. Zetels eruit en vast tussenschot. Alle bevestigingspunten van gordels dicht lassen. Het laadvlak achteraan moet 50% zijn van de afstand tussen uw wielcenters.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Toch simpel. Zetels eruit en vast tussenschot. Alle bevestigingspunten van gordels dicht lassen. Het laadvlak achteraan moet MINSTENS 50% zijn van de afstand tussen uw wielcenters.
            kan enkel met hulp van erkende firma hoor anders ga je heel lang op je papieren mogen wachten hoor...
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              kan enkel met hulp van erkende firma hoor anders ga je heel lang op je papieren mogen wachten hoor...
              Da weet ik ni. Mijne sportage was in 2007 nog door onze magazijnier omgebouwd. Ervoor de Tahoe van ne maat zelf gedaan en de Maverick van pa ook zelf. Dus wss nieuwe regel van na 2007.

Comment

Belgische E91 of import ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Da weet ik ni. Mijne sportage was in 2007 nog door onze magazijnier omgebouwd. Ervoor de Tahoe van ne maat zelf gedaan en de Maverick van pa ook zelf. Dus wss nieuwe regel van na 2007.
                  2014 geloof ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                    Ik wist zelfs niet dat dat ging op een 3 serie.
                    gaat zeer zeker op een 3 reeks... op bimmerboard zat er eentje met een 335i touring omgebouwd naar lichte vracht
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                    X