Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1.4 TSI 150 vs 1.8 TSI 180 + Dsg 7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zou geen auto zonder meer willen. Lekker licht.
    Ben al aan m'n 3e auto met glazen dak. Zalig. wel geen vag, daar kan ik dus geen raad in geven. Wat ik wel weet is dat ik, als ik in een auto zonder glazen dak stap, me altijd opgesloten voel en het enorm donker vind. Zeker als je auto's hebt die dan ook nog eens een zwarte dakhemel hebben. Daar word je al helemaal depressief van

Ik verduister verduister het enkel als't 30 graden is, maar dat zijn maar een paar dagen per jaar.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
      Ben al aan m'n 3e auto met glazen dak. Zalig. wel geen vag, daar kan ik dus geen raad in geven. Wat ik wel weet is dat ik, als ik in een auto zonder glazen dak stap, me altijd opgesloten voel en het enorm donker vind. Zeker als je auto's hebt die dan ook nog eens een zwarte dakhemel hebben. Daar word je al helemaal depressief van

Ik verduister verduister het enkel als't 30 graden is, maar dat zijn maar een paar dagen per jaar.

Heb voorheen een DS5 gehad met een quasi pano dak. Is niet hetzelfde als wat ik nu heb, maar toen maakte het niet uit. Maar ben nooit echt liefhebber geweest. Maar nu dat ik het gewoon ben, voelt het idd wat raar als ge het niet meer hebt. Maar bij mijn volgende keuze zal het van het budget afhangen of het er nog in gaat zitten of niet. Besteed liever dat hoge bedrag aan iets anders

Comment

Zou zelf nooit een panodak willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten

Ik rij nu dus met een Golf IV uit 1998, en in die tijd was er enkel een open schuifdak, wat ik dan ook had bijgenomen.
          Airco gebruik ik niet graag, of het moet zijn dat het echt niet te doen is van de warmte.
          Liever zet ik dan mijn schuifdak open, zodat de wind toch wat voor de nodige verkoeling zorgt.
          Veel mensen klagen over de problemen met een schuifdak of nu panoramisch dak, maar met mijn Golfke heb ik pas na 18 jaar voor het eerst problemen, dat er een beetje water via het schuifdak langs het kaderment van de auto naar beneden loopt, en ervoor zorgt dat de vloer achter de passagierszetel wat vochtig is.
          Maar dat valt goed mee.
          Dus ga ik waarschijnlijk toch dat panoramisch dak erbij nemen, naast vele andere opties zoals DCC, Canton sound system, Columbus infotainment navigatie, park assist, elektrisch openen en sluiten van de koffer, variabele laadvloer en 19" Vega velgen (en Active info display die er tegen dan ook wel al zal zijn).

Comment

Bij mijn vorige Peugeot 407sw en de huidige 5008 is mijn dak wel van glas (voor het licht) maar het kan niet open.. Geen rubbers die kunen lekken dus.

De andere auto is een cabrio met glazen dak. Dat kan er uiteraard wel af. Bij die auto komt er na de carwash/langdurige regen wel soms een druppel binnen aan de zijkant nadat je de deur open/dicht hebt gedaan, waar de 2 dakhelften tegen elkaar komen. Deze auto is wel al van 2006 maar toen hij nieuw was had hij deze druppel ook al. Het is wel een dak dat helemaal wegklapt. Bij een schuifdak lijkt me die kans minder /onbestaande.

Comment

Working...
            X