Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belasting op tankkaarten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belasting op tankkaarten

Ze gaan de firmawagens nog eens aanpakken.
    Op de onderhandelingstafel ligt een voorstel voor een extra taks op tankkaarten. Hoe veel en hoe het geregeld wordt is not onbekend.

Weeral de werkenden pesten....

belasting is voor de werkgever.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Dat zullen we moeten zien voor we het geloven.
      In elk geval zal dat weer leiden tot een beperking van de leasebudgetten.

Comment

zo is het...

tot elke manager in een twingootje zit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Dat zullen we moeten zien voor we het geloven.
          In elk geval zal dat weer leiden tot een beperking van de leasebudgetten.
          Inderdaad. Ofwel inleveren op het leasebudget, ofwel inleveren op uw loon. Hier zal het wss wat langer wachten zijn op opslag Of de klanten meer laten betalen.

Comment

Nee!
            De bedrijven gaan minder belasting betalen op de winst... (en als we dat niet geloven maken de tsjeven ons iets anders wijs)

Comment

Tuurlijk, iedereen betaalt minder en krijgt meer. Dat snapt iedereen toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Ze gaan de firmawagens nog eens aanpakken.
                Op de onderhandelingstafel ligt een voorstel voor een extra taks op tankkaarten. Hoe veel en hoe het geregeld wordt is not onbekend.

Weeral de werkenden pesten....
                je kan altijd een bedrijfswagen weigeren en er zelf een kopen en voltanken natuurlijk.

Comment

Dat kan je. Of de regering kan stoppen met de spelregels elke 5 voeten te veranderen zodat werknemers en werkgevers op lange termijn kunnen bekijken wat ze voor elkaar waard zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                    je kan altijd een bedrijfswagen weigeren en er zelf een kopen en voltanken natuurlijk.
                    Daarvoor doe ik te veel bedrijfskilometers...
                    Ze mogen maar 25.000 km per jaar vergoeden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      belasting is voor de werkgever.
                      Ja en dat zal vooral niet naar de klant worden doorgerekend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        Ja en dat zal vooral niet naar de klant worden doorgerekend
                        zo zijn we niet hé

Comment

zo is het...

tot elke manager in een twingootje zit
                          Ocharme wat gaat hij dan tegen zijn geburen moeten zeggen? Zijn dikke BMW -van hem want hij zal nooit zeggen dat het een firmawagen is en hij zoiets niet zelf kan betalen- weg en een twingo in de plaats. Misschien komen ze dan eens met beide voeten op de grond. Ik ken er genoeg met een heel dure firmawagen die doen alsof het hun wagen is. Eerste werk bij levering van de wagen = sticker van bedrijf er af doen en de nummerplaathouder waar kbcautolease of zo op staat vervangen door een gewone nummerplaathouder.

Firmawagens : wettelijk verplichten op achterruit grote reclame van het bedrijf te kleven. Geen reclame = geen fiscale aftrek meer. Er zullen er veel geen firmawagen meer willen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                            Ocharme wat gaat hij dan tegen zijn geburen moeten zeggen? Zijn dikke BMW -van hem want hij zal nooit zeggen dat het een firmawagen is en hij zoiets niet zelf kan betalen- weg en een twingo in de plaats. Misschien komen ze dan eens met beide voeten op de grond. Ik ken er genoeg met een heel dure firmawagen die doen alsof het hun wagen is. Eerste werk bij levering van de wagen = sticker van bedrijf er af doen en de nummerplaathouder waar kbcautolease of zo op staat vervangen door een gewone nummerplaathouder.

Firmawagens : wettelijk verplichten op achterruit grote reclame van het bedrijf te kleven. Geen reclame = geen fiscale aftrek meer. Er zullen er veel geen firmawagen meer willen
                            Niet akkoord, geen reclame op de ruiten, dit zou alleen maar de veiligheid op de weg in gevaar brengen,
                            ...
                            veel beter
                            ...
                            de ganse rest van de wagen wrappen met reclame voor de firma...
                            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

bende afgunstige vlamingen!!!

Comment

bende afgunstige vlamingen!!!
                                Waarom omdat ik aan de veiligheid van de medeweggebruikers denk?
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten

Dat is zo van die jaloerse praat zonder kennis van zaken. Ik heb als consultant altijd de stickers er op gelaten. Als't een dikke bedrijfswagen is toont het toch ook dat je een dikke functie hebt en een bijhorende pree?
                                  Ik heb bij een 10tal firma's met firmawagen gewerkt en daar was echt niemand bij die nen "dikke" 5 serie wou om dan maar 1000 netto over te houden hoor.

Comment

Maar wat met hun eigen (tank)vergoedingen van onze uitvinders?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Is er een bron waar dit voorstel vandaan komt? Er liggen wss nog wel meer voorstellen op tafel en ze gaan het geld halen waar het kan. Dit voorstel kunnen ze dan nog eens een groen tintje geven ook.

Comment

Bron: DS

Je kan hier ook zo uithalen wie een firmawagen heeft. Ja, ik heb er ééntje, en nee, daar staat geen reclame op.
                                        Maar als dat moet, dan doe ik dat.
                                        Ik maak daar geen geheim van.

Comment

Working...
                                        X