Bij de weg, aan allen die het hier toch zo slecht vinden. Pak uw boeltje en probeer het eens op een ander.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belasting op tankkaarten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBij de weg, aan allen die het hier toch zo slecht vinden. Pak uw boeltje en probeer het eens op een ander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBij de weg, aan allen die het hier toch zo slecht vinden. Pak uw boeltje en probeer het eens op een ander.
Het grote probleem zijn de schulden die we meezeulen uit t verleden en de rente die we daar elk jaar voor mogen ophoesten. Ik ben nogal conservatief en ben van mening dat we nooit die schulden hadden mogen aangaan. Misschien belgie gewoon failliet verklaren en ons territorium verdelen over NL, DE en FR, probleem opgelost.
Ivm bedrijfswagens, vooral die 'gratis' prive km's is geen goeie zaak, mensen pakken de auto ipv een alternatief, want als ze de auto pakken, verdienen ze meer (!). Compleet nefast voor de files en het milieu.
Comment
-
En hoe is de belasting dan nu op tankkaarten? iemand?
die 250 euro, is dat fixed of gemiddeld genomen?
Ik las dat een tankkaart 75% aftrekbaar is.
Maar wat is dan precies aftrekbaar? De totale kost of enkel de belasting betaald op de brandstof?Last edited by CaliforniaDream; 19/10/2016, 11:13.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBij de weg, aan allen die het hier toch zo slecht vinden. Pak uw boeltje en probeer het eens op een ander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenBurgers doen dit niet - want tis hier toch zo goed - maar bedrijven wél.
Het grote probleem zijn de schulden die we meezeulen uit t verleden en de rente die we daar elk jaar voor mogen ophoesten. Ik ben nogal conservatief en ben van mening dat we nooit die schulden hadden mogen aangaan. Misschien belgie gewoon failliet verklaren en ons territorium verdelen over NL, DE en FR, probleem opgelost.
Ivm bedrijfswagens, vooral die 'gratis' prive km's is geen goeie zaak, mensen pakken de auto ipv een alternatief, want als ze de auto pakken, verdienen ze meer (!). Compleet nefast voor de files en het milieu.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBullshit. Het kostbaarste is tijd. Welke gek gaat nu rondrijden om meer te verdienen? De reden dat mensen hun auto gebruiken is omdat dat het efficiëntste is om die kostbare tijd te benutten.
Met meer verdienen, bedoeld sunking dat ge dan geen kosten hebt aan trein of bus bijvoorbeeld .
Ik ken thans mensen die veel rondrijden om meer te verdienen, maar die werken dan ook op commissie Hoe meer klanten, hoe meer ze kunnen verdienen.
Ik zelf ga er niet speciaal voor rond rijden. Ik zelf zou liever den trein betalen om naar zee te rijden, dan met de gratis firmawagen. Alleen al omdat mijn zoontje eens graag op een trein zit. Maar mijn vrouw krijg ik van geen kanten meer op een trein. Jaren gaan werken met de trein en compleet een degout van gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBullshit. Het kostbaarste is tijd. Welke gek gaat nu rondrijden om meer te verdienen? De reden dat mensen hun auto gebruiken is omdat dat het efficiëntste is om die kostbare tijd te benutten.
Anderhalf tot 2u file ingekort tot 45 min treinen. En ja, dat ik soms es een paraplu moet bovenhalen neem ik er met de glimlach bij.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenauto efficient? ik ga sinds kort met de trein werken en heb m'n laptop bij met simkaartje... nu benut ik mijn kostbare tijd tenminste optimaal.
Anderhalf tot 2u file ingekort tot 45 min treinen. En ja, dat ik soms es een paraplu moet bovenhalen neem ik er met de glimlach bij.
Ik ga geen 1,5 uur minimum op de trein zitten naar een locatie waar om het uur een trein stopt als ik het met de wagen op een uur doe. En dat is in vele kantorenzones in de rand rond onze steden vaak de realiteit.
Ik ga ook niet 45 minuten op de bus zitten tot aan het station als ik het met de wagen in 15 minuten doe.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat doe ik ook waar mogelijk, alleen zijn er soms weinig efficiënte alternatieven. Het staat trouwens vol op de station parkings met bedrijfswagens, vandaar ook dat ik de uitspraak dikke zever vind.
Ik ga geen 1,5 uur minimum op de trein zitten naar een locatie waar om het uur een trein stopt als ik het met de wagen op een uur doe. En dat is in vele kantorenzones in de rand rond onze steden vaak de realiteit.
Ik ga ook niet 45 minuten op de bus zitten tot aan het station als ik het met de wagen in 15 minuten doe.Last edited by Tomski; 19/10/2016, 17:49.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Het dichtstbijzijnde station hier ligt op 35km. Meer dan een half uur met de auto of een uur let de bus.
Vanuit Limburg zijn er gewoon geen treinen, geen sporen en geen mogelijkheid om ergens met het ov te geraken. Met de auto trouwens ook niet want zowel de e313 als de e314 staan altijd dicht..
Ik werk gelukkig op 11km, maar het is een schande dat er zo weinig ov is en.dat het spoor in Genk gewoon stopt, waardoor meer dan de helft van de provincie zonder zit. Dan is het bij onze Noorderburen veel beter geregeld...
verstuurd op een doods moment...
Comment
-
Factchecking wijst uit dat De Lijn 0,9 miljard euro per jaar ontvangt, terwijl er 4,1 miljard naar de subsidie voor bedrijfswagens gaat.
De Vlaamse regering wil 115 miljoen euro besparen op De Lijn, verspreid over de komende 5 jaar. Deze besparingen komen bovenop de zware besparingen van 2012 (60 miljoen euro).
De subsidie van de trein bedroeg 2 715 725 185,6 € in 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenklopt, het openbaar vervoer moet een waardig alternatief zijn. Ik heb bv een station op 2 min te voet van mijn deur. En de job ligt op 10 min te voet van het station.
Maar dan moet het aan de andere kant van de verbinding ook nog meevallen ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Als ze het systeem van firmawagens zouden afschaffen, met in ruil ochot 450 euro per maand... Dan vrees ik dat er bij de bekende merken serieus verlies komt.
Zelf heb ik geen firmawagen, maar ik gun mensen die dat krijgen wel. Misschien ook eens eindelijk wat zekerheid zonder dat ze er elk jaar aan wijzigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenAls ze het systeem van firmawagens zouden afschaffen, met in ruil ochot 450 euro per maand... Dan vrees ik dat er bij de bekende merken serieus verlies komt.
Zelf heb ik geen firmawagen, maar ik gun mensen die dat krijgen wel. Misschien ook eens eindelijk wat zekerheid zonder dat ze er elk jaar aan wijzigen.
Ik kan er alvast wel tegen, omdat ik dat besefte toen ik mij akkoord verklaarde met de voorwaarden ...
Ik vond het erger toen ik een bedrijfswagen had die ik nodig had voor mijn job dan nu mijn bedrijfswagen een pure verloning is.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenAls ze het systeem van firmawagens zouden afschaffen, met in ruil ochot 450 euro per maand... Dan vrees ik dat er bij de bekende merken serieus verlies komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
Ik vond het erger toen ik een bedrijfswagen had die ik nodig had voor mijn job dan nu mijn bedrijfswagen een pure verloning is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk zelf zou het erger vinden om een salariswagen ipv bedrijfswagen te hebben. Want die mensen met een salariswagen worden toch (vooral door de linkerzijde) afgeschilderd als criminelen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk zelf zou het erger vinden om een salariswagen ipv bedrijfswagen te hebben. Want die mensen met een salariswagen worden toch (vooral door de linkerzijde) afgeschilderd als criminelen
Als je dan ziet dat er bij sociale secretariaten van die cafetaria systemen worden uitgewerkt, waar ze een kleine wagen krijgen in ruil voor andere voordelen die ze dan verliezen... Dan vraag ik me af wie de crimineel is. Die werknemer die het aan neemt, de werkgever die er het beste mee weg komt of de overheid die arbeid voor iedereen zo zwaar belast dat dergelijke maatregelen noodzakelijk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenEn hoe is de belasting dan nu op tankkaarten? iemand?
die 250 euro, is dat fixed of gemiddeld genomen?
Ik las dat een tankkaart 75% aftrekbaar is.
Maar wat is dan precies aftrekbaar? De totale kost of enkel de belasting betaald op de brandstof?
Comment
Comment