Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enquête duurzaam vervoer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enquête duurzaam vervoer

Hallo allemaal,

Om af te studeren doe ik een onderzoek naar duurzaam vervoer. Ik ben op zoek naar forenzen die met de auto naar hun werk rijden en weer terug. Ik heb nog 80 respondenten nodig, dus ik kan uw hulp goed gebruiken. Bij het invullen van deze enquête maak je tevens kans op een cadeaukaart van Bol.com t.w.v. €20,-!

Hier is de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=516943
    Het invullen ervan kost ongeveer 5 minuten.

Bij voorbaat dank!
    Bas

Oorspronkelijk geplaatst door basdonker Bekijk Berichten
    [FONT="]Hallo allemaal, [/FONT]

[FONT="]Om af te studeren doe ik een onderzoek naar duurzaam vervoer. Ik ben op zoek naar forenzen die met de auto naar hun werk rijden en weer terug. Ik heb nog 80 respondenten nodig, dus ik kan uw hulp goed gebruiken. Bij het invullen van deze enquête maak je tevens kans op een cadeaukaart van Bol.com t.w.v. €20,-![/FONT]

[FONT="]Hier is de link naar de enquête: [/FONT]http://www.thesistools.com/web/?id=516943
    [FONT="]Het invullen ervan kost ongeveer 5 minuten. [/FONT]

[FONT="]Bij voorbaat dank![/FONT]
    Bas
    done, maar zonder mailadres achter te laten...

de kans op winst van 20 euro <<<<<<<<<<<<< de kans op spam achteraf
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Bedankt voor het invullen van mijn enquete!

Daarnaast wordt u bij het invullen van de enquete niet ondergespamt, het is puur om in contact te kunnen komen met de respondent wat betreft de waardebon. Maar ik begrijp het wantrouwen aangezien spam tegenwoordig vaak het geval is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basdonker Bekijk Berichten
        Bedankt voor het invullen van mijn enquete!

Daarnaast wordt u bij het invullen van de enquete niet ondergespamt, het is puur om in contact te kunnen komen met de respondent wat betreft de waardebon. Maar ik begrijp het wantrouwen aangezien spam tegenwoordig vaak het geval is.
        ok, je mag me via dit forum contacteren als de persoon zonder mailadres gewonnen heeft

Comment

Haha deal! Mocht er iemand zonder mailadres hebben gewonnen dan zal ik aan u denken.

Comment

Ook geen mail adres nagelaten, dus je mag die 20 euro al delen door twee...

Ik zat mij net te bedenken 80 respondenten als die allemaal geen mail adres nalaten wordt dat 20 euro te verdelen over 80, dat wilt zeggen 0,25 euro per respondent en gezien de tijd die ik in het invullen gestoken heb (toch vlug weer een paar minuten kwijt) is dit geen uurloon waar je blij van zult worden die 0,25 euro....
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
              Ook geen mail adres nagelaten, dus je mag die 20 euro al delen door twee...

Ik zat mij net te bedenken 80 respondenten als die allemaal geen mail adres nalaten wordt dat 20 euro te verdelen over 80, dat wilt zeggen 0,25 euro per respondent en gezien de tijd die ik in het invullen gestoken heb (toch vlug weer een paar minuten kwijt) is dit geen uurloon waar je blij van zult worden die 0,25 euro....
              lol

Comment

Ik ben u in ieder geval dankbaar, dat maakt het hopelijk deels goed

Comment

Juist ingevuld

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                  Mazda MX-5 NA
                  Saab 9-3 TTID Aero

Comment

Top, erg bedankt!

Comment

Done

Comment

Bedankt voor het invullen!

Comment