remschijven of blokjes? voor de blokjes lijkt dit wel heel lang
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E90 onderhoud
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenremschijven of blokjes? voor de blokjes lijkt dit wel heel lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenremschijven of blokjes? voor de blokjes lijkt dit wel heel lang
de eerste voorste zouden volgens boordcomputer nog 45000 km meegaan...
bij de winter/zomerwissel controleer ik ze zelf....
de achterste zouden nu op 91000km nog volgens boordcomputer 3500km meegaan... en heb ze visueel reeds gecontroleerd bij het steken van nieuwe zomerbanden. vorige week....
320d e90
Met mijn e46 had ik gelijkaardige resultaten... op 200.000 km moet ik maar 1x remmen vervangen. En 1 maal schijven achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEn 1 maal schijven achteraan...
Comment
-
Wat ik op dat km stand zou doen is de thermostaten vervangen die zullen wel gaar zijn incl de koelvloeistof volledig vervangen . Goede thermostaten zorgen dat u water en olie rapper op temp komen en garanderen een langere levensduur van de motor en dpf + de motor raakt intern ook minder vervuild .
Bougies en gloeimodule best iedere 100d km .
Carterventilatie vervangen is zeker iedere 100d km aangeraden . Je hebt daar een pijp wat je kunt opendoen en als daar olie uitkomt werkt u carterventilatie niet goed maar de carterventilatie is bij u model in de kleppendeksel dus je laat best u kleppendeksel vervangen incl de leidingen die er uit hangen dan zit je save .
Luchtfilter en brandstof en oliefilter is de grootste kost niet en dat doe je best bij iedere oliewissel om de 15d km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk raad aan na 100.000 km gans de motor te vervangen, dan zit je zeker safe.
Nieuw blok er in en dan het chassis rot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWat ik op dat km stand zou doen is de thermostaten vervangen die zullen wel gaar zijn incl de koelvloeistof volledig vervangen . Goede thermostaten zorgen dat u water en olie rapper op temp komen en garanderen een langere levensduur van de motor en dpf + de motor raakt intern ook minder vervuild .
Bougies en gloeimodule best iedere 100d km .
Carterventilatie vervangen is zeker iedere 100d km aangeraden . Je hebt daar een pijp wat je kunt opendoen en als daar olie uitkomt werkt u carterventilatie niet goed maar de carterventilatie is bij u model in de kleppendeksel dus je laat best u kleppendeksel vervangen incl de leidingen die er uit hangen dan zit je save .
Luchtfilter en brandstof en oliefilter is de grootste kost niet en dat doe je best bij iedere oliewissel om de 15d km.
Comment
-
Comment