Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zware hervormingen bij Audi om kosten te drukken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    Langs de andere kant wel een beetje leedvermaak....ik hoor de German car lovers nog roepen dat de X-type een veredelde Mondeo was....15 jaar later is de XE een modern eigen ontwerp met eigen motoren en wordt de A4 een Golf....

Is toch ook zo? Wij hebben zo een X-type nog in de famillie rijden en daar is niks Jaguar aan naar mijn mening.
    Over de nieuwe XE ga je me niks slecht horen zeggen, knappe verschijning, qua rijden kan ik niet oordelen

Comment

Langs de andere kant wel een beetje leedvermaak....ik hoor de German car lovers nog roepen dat de X-type een veredelde Mondeo was....15 jaar later is de XE een modern eigen ontwerp met eigen motoren en wordt de A4 een Golf....
      Ik denk dat Audi niet veel wakker ligt van je leedvermaak... als je de verkoopcijfers van Audi tov Jaguar binnen Europa bvb gaat bekijken dan hebben ze nog héél veel werk , de dag dat Jag er meer zal verkopen dan Audi dan kun je leedvermaak hebben , en dat zal nog niet voor direct zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Goed nieuws dus. Achterwielaangedreven Audi's op komst.
        Die kans is zeer zeer klein of helemaal niet aanwezig.
        Ik ben er bijna zeker van overtuigt dat Audi alleen gebruik gaat maken van de MSB 4WD vloer, met quattro only.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
          Ik denk dat Audi niet veel wakker ligt van je leedvermaak... als je de verkoopcijfers van Audi tov Jaguar binnen Europa bvb gaat bekijken dan hebben ze nog héél veel werk , de dag dat Jag er meer zal verkopen dan Audi dan kun je leedvermaak hebben , en dat zal nog niet voor direct zijn.
          Ik heb geen leedvermaak tov de situatie van Audi,wel een beetje tov de fanboys die vroeger de concurentie zo afkraakten...Want merken als Jaguar en Volvo mogen wel kleiner zijn,ze stappen hoe langer hoe meer over op het systeem van "home made" componenten als motoren en platforms specifiek voor hun producten. En dat maakt me blij! Een Jaguar is nu een echte Jaguar en een Volvo een echte Volvo....terwij de Duitsers nu doen wat hun fanboys vroeger zo verguisten aan Jaguar,Volvo,....
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Volvo een echte Volvo....terwij de Duitsers nu doen wat hun fanboys vroeger zo verguisten aan Jaguar,Volvo,....

Volvo = Chinees
            Jaguar = Indisch

En neen, ik kraak die merken niet af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Volvo = Chinees
              Jaguar = Indisch

En neen, ik kraak die merken niet af.
              Of de investeringen nu betaald worden door roepie's, euros, ponden of dollars, je kan er niet rond dat er nu tenmiste ten volle in wordt geinvesteerd. Het is een positieve evolutie dat ze zijn overgenomen, zie maar eens hoeveel er bijvoorbeele bij Jaguar wordt geinvesteerd. Dit was ondenkbaar bij de vorige eigenaar.
              Dus ja Jaguar is nu meer Jaguar als vroeger, net zoals Volvo.

Ze krijgen de volledige autonomiteit die ze nodig hebben zich verder te ontwikkelen.
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Ik ben er bijna zeker van overtuigt dat Audi alleen gebruik gaat maken van de MSB 4WD vloer, met quattro only.

Dat kunnen ze niet maken. Alleen al onwille van de C02 zouden ze daarmee totaal gehandicapt zijn tov de 5 en de E.
                De A6 in 2.0 TDI of 1.8 TFSI is nog altijd een highrunner, en ze kunnen zich het niet veroorloven om buiten de leasemarkt te vallen onwille van het extra verbruik van de Quattro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Is toch ook zo? Wij hebben zo een X-type nog in de famillie rijden en daar is niks Jaguar aan naar mijn mening.
                  Over de nieuwe XE ga je me niks slecht horen zeggen, knappe verschijning, qua rijden kan ik niet oordelen

de x-type was de mooiste mondeo, vond ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                    Lamborghini in eigen Audi handen hebben en dan een R8 gaan bouwen op basis van de 911. Of zouden ze Lamborghini verkopen?
                    Een R8 op 911 basis gaat er echt niet komen, of de volgende Generatie 911 moet ook overgaan naar een middenmotor concept, alla R8 en Lamborghini.
                    Persoonlijk denk ik dat het effect van de R8 is uitgewerkt voor Audi, zeker nu er ook met WEC/LeMans gestopt wordt, waar de R8 door ontstaan is.
                    In 2015 heeft Audi er maar 1108 verkocht in Europa, en tot en met eind Augustus 2016 zijn er nog maar 1056 verkocht ondanks dat hij totaal vernieuwd is, dus nog steeds geen verkoop succes.
                    2014 was het slechtste jaar voor de R8 met slechts 859 verkochte R8's.
                    Lamborghini verkopen was niet aan de orde volgens recentelijke uitspraken, evenals Ducati verkopen niet aan de orde is.

Comment

Als jag gaat beginnen met kleinere SUV's en breaks mss wel hé

Comment

Laat Jag maar een nichemerk blijven. Niet te veel verkopen, toch voldoende om goed te kunnen overleven.

En laat de Audi's van deze wereld maar aan de accountants van deze wereld. Ze worden toch sinds enkele jaren alleen maar ontwikkeld door en voor accountants.

Comment

Hoeveel brits jag dna zit er nog in dat merk ? Onder ford is alle autenciteit eruit, ik geloof haast niet dat er nog oude ingenieurs rondlopen (geen idee pure gok)

Bij volvo zegt den buik iets heel anders, daar heeft zweden vlg mij altijd meer de touwen in handen gehouden

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Wat nix wil zeggen over de rijkwaliteiten die blijkbaar top zijn bij jag

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                              Of de investeringen nu betaald worden door roepie's, euros, ponden of dollars, je kan er niet rond dat er nu tenmiste ten volle in wordt geinvesteerd. Het is een positieve evolutie dat ze zijn overgenomen, zie maar eens hoeveel er bijvoorbeele bij Jaguar wordt geinvesteerd. Dit was ondenkbaar bij de vorige eigenaar.
                              Dus ja Jaguar is nu meer Jaguar als vroeger, net zoals Volvo.

Ze krijgen de volledige autonomiteit die ze nodig hebben zich verder te ontwikkelen.
                              Dat bedoel ik dus....de wagens worden "in-house" in het land van herkomst ontwikkeld en geproduceert...wie dat betaald maakt toch niet?
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Volgens mijn zou het hier over Audi moeten gaan en niet over andere 3de langs merken, zie niet wat die discussie hier moet.

Comment

Tis te zien dat iceman ook door de chinezen is overgenomen

Comment

Om terug op topic te gaan.
                                    Audi's deelname aan Formule E kan grote gevolgen hebben voor hun toekomstige modellen portfolio.
                                    Bijvoorbeeld ook de Audi TT, dit blijft een kwakkel model met lage verkoop aantallen.
                                    Of er een 4de Generatie TT gaat komen is nog maar de vraag, en als hij er komt in welke hoedanigheid.
                                    Het zou misschien geen gek idee zijn om de TT Mk4 als een vol elektrische auto te bouwen met de techniek van de Volkswagen ID.

Last edited by ; 29/10/2016, 12:52.

Comment

Volgens mijn zou het hier over Audi moeten gaan en niet over andere 3de langs merken, zie niet wat die discussie hier moet.
                                      Goh,ergens wel....ik ben wel blij dat mijn Volvo een derde rangs motor heeft hoor....heb nl geen zin in al premiumproblemen

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Comment

Audi is bezig met een gehele lijn van elektrische auto's, genaamd E-Tron. In 2020 moeten er drie modellen op de markt komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                          Bij Audi kunnen ze veel geld besparen door onzinnige, verouderde projecten zoals R8 en alle S produkten af te voeren en zich te concentreren op hedendaagse milieuviendelijke voertuigen.
                                          Blablabla,"Milieuvriendelijke" auto's bedoel je?
                                          Bomenknuffelaar maar wel elke 4 jaar een nieuwe auto kopen zeker?
                                          1986 Audi 90 2.2
                                          1990 Audi 90 2.3 USA
                                          1990 Audi coupé 2.3
                                          1991 Audi 90 2.0
                                          2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

Working...
                                          X