Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte lijst maar niet door mij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

identiteitsfraude kan ook mogelijkheid zijn

paspoort ooit gestolen? Vriendin van mij is het overkomen en die heeft daar ongeveer 3 jaar problemen mee gehad: aangetekend schrijven gekregen van heel wat firma's omdat de persoon met het gestolen paspoort heel wat aankopen met een lening was aangegaan. Het strafste van al: de dader trok in de verste verte niet op de persoon van wie het paspoort was. Ze is er verschillende malen mee voor de rechtbank moeten komen tot het probleem uiteindelijk opgelost is geraakt.
    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      2

Na 2j. pas opmerken dat je op de zwarte lijst staat lijkt me ook vreemd en ik ken niemand die voor z'n 39ste nog nooit een lening heeft gehad.
      Echt niet??
      Ik ken er verschillende die nog nooit een lening gehad hebben.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Echt niet??
        Ik ken er verschillende die nog nooit een lening gehad hebben.
        Die zullen dan waarschijnlijk niet gebouwd hebben of een huis gekocht hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Of knight-rider verkeerd in andere kringen dan de meeste van ons
          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
            Of knight-rider verkeerd in andere kringen dan de meeste van ons
            Da kan ook

Comment

Nee, die mensen huren allemaal, op eentje na, die heeft eind vorig jaar een appartementje gekocht zonder ook maar 1 cent te lenen.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

vastgoed kopen zonder lening... dan mis je het gehele fiscale voordeel
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                  Dan doe je toch aan langetermijnsparen...
                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                    Haha met u zou ik eens graag aan de feesttafel zitten samen met de rest van de schoonfamilie en nonkel Betweters.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Nee, die mensen huren allemaal, op eentje na, die heeft eind vorig jaar een appartementje gekocht zonder ook maar 1 cent te lenen.
                      Hoe oud was die mens misschien? Want eer ge iets van vastgoed kunt kopen zonder te lenen, dan schept ge ofwel poen, geeft ge niets uit voor 10 jaar, of hebt ge steun meegekregen van vroeger.

Comment

kan ook alledrie zijn. Heb in dezelfde situatie gezeten waardoor ik maar heel weinig heb moeten lenen. Dankzij mijn grootouders een mooie som op voorhand gekregen, goed kunnen sparen en lang een heel zuinige levensstijl gehad.
                        De beste lening is die dat ge niet hebt.
                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                          Haha met u zou ik eens graag aan de feesttafel zitten samen met de rest van de schoonfamilie en nonkel Betweters.
                          ben alles behalve een betweter hoor, maar verklaar u nader
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Hoe oud was die mens misschien? Want eer ge iets van vastgoed kunt kopen zonder te lenen, dan schept ge ofwel poen, geeft ge niets uit voor 10 jaar, of hebt ge steun meegekregen van vroeger.
                            Ergens in de 40.
                            Heeft nooit veel uitgegeven.
                            Zijn ouders hebben ervoor gezorgd dat hij niks tekort komt.

Comment

Zonder huur moet je wel rondgeraken met 4/500 euro al de rest sparen.
                              Een pint drinken zit er niet meer in natuurlijk Cara pils zalwel nog lukken.
                              Polo 6n 1.4

Comment

dan zult ge toch niet veel mogen eten, of het zonder auto moeten doen.

als ik zo ff snel reken:
                                -130€ electricitieit/maand
                                -110€ water elke 3maand of 35€/maand
                                -telefoon/internet: 65€/maand
                                -brandverzekering, autoverzekering, familiale verzekering ongeveer 1200€/jaar of 100€/maand
                                -auto tax 600€/jaar of 50€/maand

ben je al 380€ kwijt. moet ge nog zien dat ge verwarming hebt in de winter, gemeentebelasting langs hier, mutualiteitsbijdrage langs ginder,... t loopt allemaal op, die kleine kosten

Comment

4 a 500 euro per maand??? Dat zou wel heeeeel zuinig zijn zulle

Comment

500 euro, dat zou een droom zijn!

Verstuurd met de postduif.

Comment

Mijn moeder heeft ook 2 huizen die ze kunnen bouwen/kopen heeft zonder enige lening.
                                      Lang leve een erfenis die ze ooit gekregen heeft.

Verstuurd met de postduif.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                                        dan zult ge toch niet veel mogen eten, of het zonder auto moeten doen.

als ik zo ff snel reken:
                                        -130€ electricitieit/maand...€70
                                        -110€ water elke 3maand of 35€/maand...€8
                                        -telefoon/internet: 65€/maand....€45
                                        -brandverzekering, autoverzekering, familiale verzekering ongeveer 1200€/jaar of 100€/maand...€750
                                        -auto tax 600€/jaar of 50€/maand....€20

ben je al 380€ kwijt. moet ge nog zien dat ge verwarming hebt in de winter, gemeentebelasting langs hier, mutualiteitsbijdrage langs ginder,... t loopt allemaal op, die kleine kosten
                                        Tip op 30dagen gewoon keiveel werken heb je geen tijd om geld uit te geven.
                                        En Co housing 330€ All in (water brand, internet,huur,gas,electriciteit) dat maakt 6\700.
                                        Leuk is wat anders maar het lukt. (Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik dat doe)
                                        Polo 6n 1.4

Comment

ik zit op het dubbele van dat, en dan zit het huis er nog niet bij.
                                          geen gsm abbonementen, geen kabeltv, geen leningen van wasmachiene, tv, computer...

maar ik ga wel geen boterhammekes met confituur eten opdat ik een dikke bak op de oprit kan zetten. werken doe ik al genoeg. regelmatig werk ik 14-21dagen zonder 1 dag thuis. varierend werken van 7-15h en daartussen dagen van 9-22h. bij jobke om ineens wat reserve op te slaan, of een paar grote kosten te overbruggen.
                                          daarna ben ik eens een weekend thuis en dan begint de gewone werkweek terug. dus die 30dagen keiveel werken mag je ook al schrappen. dat is dan 28dagen waarvan 2dagen weekend thuis. maar minder betalen is er niet bij. electriciteit, water, lening, ... ligt alweer in de bus om te betalen.

er is maar 1 manier om dat te omzeilen, 1jaar lang in het buitenland op vakantie gaan, en dan zal de water/electriciteitsfactuur heftig dalen :-p

Comment

Working...
                                          X