Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte lijst maar niet door mij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
    ik zit op het dubbele van dat, en dan zit het huis er nog niet bij.
    geen gsm abbonementen, geen kabeltv, geen leningen van wasmachiene, tv, computer...

maar ik ga wel geen boterhammekes met confituur eten opdat ik een dikke bak op de oprit kan zetten. werken doe ik al genoeg. regelmatig werk ik 14-21dagen zonder 1 dag thuis. varierend werken van 7-15h en daartussen dagen van 9-22h. bij jobke om ineens wat reserve op te slaan, of een paar grote kosten te overbruggen.
    daarna ben ik eens een weekend thuis en dan begint de gewone werkweek terug. dus die 30dagen keiveel werken mag je ook al schrappen. dat is dan 28dagen waarvan 2dagen weekend thuis. maar minder betalen is er niet bij. electriciteit, water, lening, ... ligt alweer in de bus om te betalen.

er is maar 1 manier om dat te omzeilen, 1jaar lang in het buitenland op vakantie gaan, en dan zal de water/electriciteitsfactuur heftig dalen :-p
    ik spreek over één persoon, voor meerdere zal dat zeer moeilijk zijn.
    Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
      er is maar 1 manier om dat te omzeilen, 1jaar lang in het buitenland op vakantie gaan, en dan zal de water/electriciteitsfactuur heftig dalen :-p
      Mijn vader zaliger zei dat 30jaar geleden ook al. Die gingen naar Spanje om te kunnen "sparen". Had nochtans geen "armoederspensioen" als ex spoorwegman.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

De helft van mijn elektriciteitsfactuur gaat naar netbeheerkosten.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
        X