Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw mening over zelfrijdende autos?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wrong. Elke zelfrijdende auto zal minstens in verbinding staan met een centrale server via een "Connected Car" platform van de fabrikant.
    Dat is nu al het geval bij zowat alle merken (waar denk je dat de Tesla software updates vandaan komen?) en zal in de toekomst nog uitgebreid worden.

De veiligheid is dus wel degelijk een issue, maar dat zal wel onder controle worden gehouden

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Is niet via het internet maar een apart netwerk bij mijn weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
        Is niet via het internet maar een apart netwerk bij mijn weten.
        Zeker?
        Gebruikt toch een sim-kaartje met een data-verbinding via de GSM-netwerken? Of ben ik mis?

Comment

• Niet zeker nee! En misschien nu nog niet het geval. Was er iets van tegengekomen dat dit via aparte netwerken zou gaan gebeuren voor echt zelfstandig rijdende auto's. Maar de kans is natuurlijk wel groot dat dit op dit moment nog niet het geval is!

Comment

• Een Tesla heeft minstens 2 Sim kaarten. Tesla kan op elk moment de software updaten, en een pak data uitlezen.
            Als ze dat willen, dan weten ze perfect wanneer je de ruitenwissers gebruikt hebt.

Comment

• Ik kan niet geloven dat de auto niet zou werken zonder verbinding. Ben net erug uit UK. Enorm veel plaatsen waar er gewoon helemaal geen dekking is, laat staan 4G....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Ik kan niet geloven dat de auto niet zou werken zonder verbinding. Ben net erug uit UK. Enorm veel plaatsen waar er gewoon helemaal geen dekking is, laat staan 4G....
                Exactly my thoughts.
                Een permanente verbinding is absoluut niet nodig.

Comment

Working...
                X