Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen auto teruggevonden in Frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gestolen auto teruggevonden in Frankrijk

Halloo iedereen,gestolen auto van mijn dochter en haar vriend is reeds ruim een jaar geleden teruggevonden in Frankrijk doch geraakt maar niet in Belgie niettegenstaande alle nodige papieren werden bezorgd en het wel degelijk om hun wagen gaat,we worden gewoon van het kastje naar de muur gestuurd HELP Wat kunnen we nog MEER doen???????

Niet diefstal verzekerd? Waarschijnlijk niet want de verzekering moet na 30 dagen betalen dacht ik. Persoonlijk gaan ophalen? Het terugbrengen moet je toch zelf betalen dan.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Hier vorig jaar zelfde tegengekomen, broers en de mijne waren weg op dezelfde dag, broers is een week later teruggevonden in Parijs, moesten er zelf om gaan wilden we hem terug, bleek total loss te zijn bij aankomst ... Uiteindelijk schadevergoeding gekregen via Franse justitie.

Toevallig niet gestolen in februari 2015, want kzie dat je van dezelfde streek bent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Hier vorig jaar zelfde tegengekomen, broers en de mijne waren weg op dezelfde dag, broers is een week later teruggevonden in Parijs, moesten er zelf om gaan wilden we hem terug, bleek total loss te zijn bij aankomst ... Uiteindelijk schadevergoeding gekregen via Franse justitie.

Toevallig niet gestolen in februari 2015, want kzie dat je van dezelfde streek bent?
        Uwe Sub gepiekt? :eek:

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Is het probleem dat uw wagen niet vrijgegeven wordt? Dan moet u de lokale politie raadplegen en eventueel een schriftelijk verzoek tot vrijgave richten aan het openbaar ministerie bevoegd voor de plaats van aantreffen van uw wagen.

Is het probleem het transport naar België? Dat is de taak van uw verzekeraar en indien u niet verzekerd bent voor diefstal is het aan u om het voertuig te vervoeren.

Comment

Working...
          X