Hallo auto liefhebbers. Ik post dit bericht omdat ik even jullie hulp nodig heb. Op 1/11/2016 's ochtends botste een onbekend voertuig tegen mijn auto, welk op mijn oprit geparkeerd stond. Gevolg: beide flanken van mijn auto, 2 velgen beschadigd, rechter ophanging geplooid en garagepoort beschadigd. De dader pleegde vluchtmisdrijf. Niemand zag het gebeuren.
Er bleven enkele fragmenten achterlicht liggen op mijn oprit. Kan iemand herkennen welk type voertuig over zulk achterlicht beschikt?
Alvast bedankt.
Bedankt voor de brainstorming Hierbij enkele foto's, met houten lat.
Wat betreft de oorspronkelijke positie: de achterkant staat op de foto nog zoals hij stond voor de aanrijding, de voorkant was een kleine meter verder van de garagpoort verwijderd voor de aanrijding.
Vreemd ongeval. We snappen zelf niet hoe zoiets mogelijk is.
Goed idee. De locatie van "A095714" staat aangeduid op deze foto: http://imgur.com/a/uJNBG
Op die foto lijkt de puzzel dus juist georiënteerd.
"AF2" staat op een kleiner stukje (1,5 x 1 cm ongeveer) welk ik geen plaats kon geven in de puzzel. Ik kan proberen raden wat de andere letters of cijfers zijn (aan fragmentjes die zichtbaar zijn op het stukje). Dit zou het kunnen zijn:
"AF AF2 1" of "AE AF2 1"
Enkel het deel "AF2" is goed zichtbaar, de rest is beredeneerd gokken.
Er bleven enkele fragmenten achterlicht liggen op mijn oprit. Kan iemand herkennen welk type voertuig over zulk achterlicht beschikt?
Alvast bedankt.
Bedankt voor de brainstorming Hierbij enkele foto's, met houten lat.
Wat betreft de oorspronkelijke positie: de achterkant staat op de foto nog zoals hij stond voor de aanrijding, de voorkant was een kleine meter verder van de garagpoort verwijderd voor de aanrijding.
Vreemd ongeval. We snappen zelf niet hoe zoiets mogelijk is.
Goed idee. De locatie van "A095714" staat aangeduid op deze foto: http://imgur.com/a/uJNBG
Op die foto lijkt de puzzel dus juist georiënteerd.
"AF2" staat op een kleiner stukje (1,5 x 1 cm ongeveer) welk ik geen plaats kon geven in de puzzel. Ik kan proberen raden wat de andere letters of cijfers zijn (aan fragmentjes die zichtbaar zijn op het stukje). Dit zou het kunnen zijn:
"AF AF2 1" of "AE AF2 1"
Enkel het deel "AF2" is goed zichtbaar, de rest is beredeneerd gokken.
Comment