Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herkennen voertuig op basis van dit fragment achterlicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

hier ook al rot gezocht.
    vooral met die AF2 komt ik bij dodge, subaru, ford mazda uit, maar geenene die glas heeft met zo een wijde hoek.

bijkoment zitten die lijntjes parallel met de smalle reflectorstrook, hetgeen zou betekenen dat die brede reflectorstrook rechtop staat. dat hebben niet veel merken.
    BMW heeft hoofdzakelijk een afgeronde hoek tussen zo een smal en brede reflector, en hier zijn het rechte lijnen die rechtdoor naar elkaar lopen zonder afbuiging.

ik heb zowat de hele BMW reeks afgelopen E36 E46, E71, Z4,... allemaal van jaren 2000-2010 en vind veel gelijkenissen, maar toch steeds verschillend.
    ook renault, dacia, ford, VW, opel... zijn hier al gepasseerd. maar er zijn ontelbaar veel modellen bij al die merken, en ook met verschillende jaartallen, dat het bijna onmogelijk wordt.

aan TS: waar staan die letters precies en hoe zijn ze georienteerd. kan misschien wel helpen als we weten hoe dat stukje zich zou moeten bevinden

Comment

gezien de hoogte waar schade begint en de verticale kreuk die ook hoog doorloopt, lijkt een manoevrerende bestelwagen me ook wel een kanshebber ..

Comment

Namaz, zet die foto's eens allemaal zichtbaar bij elkaar in 1 post.
        Maakt het allemaal wat meer overzichtelijk.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

als gij dergelijke schade hebt en het aanrijdend voertuig enkel zijn achterlicht beschadigd is, dan gok ik eerder in de richting van een camionette met laadbak achteraan.

is het gevonden stuk vlak of zit er een kromming in?
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Goed, heb ik de laptop voor nodig.
            Zal alles in de openingspost zetten

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Foto's zichtbaar zetten kan ik nu niet doen (pc van het werk en zou ze daar eerst op moeten zetten)
              Zal een werkje voor morgen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Foto's zichtbaar zetten kan ik nu niet doen (pc van het werk en zou ze daar eerst op moeten zetten)
                Zal een werkje voor morgen zijn
                Dank u
                den borre

Int3x0r

Comment

Moeten helemaal niet op een PC geplaatst worden, adres van afbeelding kopiëren, insert Image, Insert URL, Retrieve remote file uitvinken en klaar.

Comment

Je kan lang zoeken indien het een aftermarket licht betreft of 1 van een aanhangwagen.

Comment

Heb ook al gezocht, moeilijk.

Comment

Als je hem al vindt, gaat hij gewoon beweren dat hij niets gezien/gevoeld heeft...

Ik vermoed dat het een zware diesel was... Snelheid was laag, maar de kracht was groot...

Comment

Zou ook wel een caravan of mobilhome kunnen zijn die even uw oprit achteruit is opgereden om te keren

Comment

Zou het een BMW 5 Wagon kunnen zijn?

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

(Ik krijg images niet gepost hier. Vandaar de links.)

Comment

Lijkt mij iets anders.
                              den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                Zou ook wel een caravan of mobilhome kunnen zijn die even uw oprit achteruit is opgereden om te keren
                                Denk ook dat het zoiets gaat zijn; caravan/mobilhome/aanhangwagen (voor paarden ofzo) die bij het achteruitrijden de wagen tot tegen de garagepoort heeft geduwd.
                                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

raar dat er geen deeltje wit glas zichtbaar is op het stukje.
                                  nu hebben we enkel 13 cm op 4 cm rood glas met onderaan of bovenaan een rechte hoek.

Comment

Heeft politie al rondgevraagd naar CCTV camera's in de buurt, rond het tijdstip van de aanrijding? In zowat elke buurt vind je camera's vandaag.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Hoe staat het ondertussen met de zoekactie ?

Comment

Working...
                                      X