Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade achterbumper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schade achterbumper

Dernet tegen de hoek van een laag muurtje gereden dat ik niet gezien had, gevolg -> nummerplaat licht gedeukt, nummerplaathouder beetje kapot en kleine maar diepe bluts in achterbumper. Nu heb ik wel een omnium, maar de franchise ligt op 800+ euro, dus veel ga ik daar niet aan hebben.

Moest het er toe doen, 't is het recentste model van een VW-Passat en het is een leasewagen

Iemand enig idee hoeveel dit grofweg zou mogen kosten bij een VW-dealer?

Last edited by ; 05/11/2016, 09:08.

Te veel. Ga daarvoor bij een (goede) carrosier.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Te veel. Ga daarvoor bij een (goede) carrosier.
      't is een leasewagen dus veel keuze heb ik daar spijtig genoeg niet voor denk ik

Comment

Kunt het evengoed zonder weten van de leasemaatschapij laten maken aangezien het toch zoiso minder dan 800,- kost. Reparatie zal toch uit uw eigen zak komen, dus zou dan gewoon een goeie carrosier zoeken en dan daar minder betalen dan dat ge bij vw zou betalen.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Als de leasing daar achter komt...
          Ooit zo eens een geval geweten en de leasing trok haar handen helemaal terug van de auto omdat ze niet meer zeker wist of de auto nog in deftige staat was. Firma kon de auto overnemen. De bestuurder op een ei zo na buiten gesmeten.
          www.peugeotforum.be

Comment

ik zou het nu nog zo laten. al leasing dit laat herstellen, is het zowieso een nieuwe bumper + spuitkosten en dat ga je met 800€ niet redden.
            betalen moet je toch, of je het nu zelf in een carosserie moet doen, of later aan de leasing.

misschien heb je geluk en rijd er eens ene tegen achteraan. is het leasewagen van het werk, of private lease?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
              ik zou het nu nog zo laten. al leasing dit laat herstellen, is het zowieso een nieuwe bumper + spuitkosten en dat ga je met 800€ niet redden.
              betalen moet je toch, of je het nu zelf in een carosserie moet doen, of later aan de leasing.

misschien heb je geluk en rijd er eens ene tegen achteraan. is het leasewagen van het werk, of private lease?
              Van het werk, moet je voor zo'n klein blutsje een nieuwe bumper laten steken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
                zeker, willen wagen zo duur mogelijk verkopen bij einde contract!

Comment

Heb ook zoiets voor op mijn wagen, tot hiertoe nog geen zin gehad om te laten herstellen (idd franchise of alles zelf ophoesten)
                  De vraag is, als ne carosserier het uitblutst en herspuit, gaat de leasemaatschappij of een potentiele koper dan t verschil zien?

Comment

Nieuwe bumper+ spuiten bij een dealer is easy 1000euro. Reken maar op een 1000a1500euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten

zo zijn leasemaatschappijen.ooit een ford focus geweten waar iemand had tegen gereden. zag je niks aan buiten een paar lichte krassen in de lak.

als je een aanrijding achteraan hebt bij een leasewagen, heb je zowieso een nieuwe bumper. op die focus kwam dus een nieuwe bumper + spuitkosten.

een fantastische zaak voor de hersteller natuurlijk, want die 'kapotte' bumper kan die gewoon weer doorverkopen. of in het ergste geval polierke die de lak op en rekende hij nieuwe bumper + spuiten aan

Comment

Working...
                      X