Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe sjoemelsoftware bij Audi ontdekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Ik weet niet of je alles bashen mag noemen. Als ik aan bashen denk, denk ik eerder aan Renault die door de Belgische pers verguisd wordt sinds het sluiten van Vilvoorde. Elk merk zal wel eens een moeilijke periode doormaken. Sommigen gaan er zelfs failliet aan, denk aan Rover, Saab...
    Dat weet ik al te goed als Rover fan.....en eigenlijk echt onterecht....
    de markt kan soms heel dwaas zijn....

    de Austin Allegro en Morris Marina waren idd heel slechte BL producten,en die dwaze consument is blijven geloven dan Engelse wagens slecht zijn....de Rover van de laatste 20 jaar waren net bovengemiddeld kwalitatieve wagens,mede door het juist inkopen van de juiste producten en een goede fabricage...maar welke dwaze consument gaat weten dat een Rover 827 een Honda NSX hartje had....juist,niemand....
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

    Comment


    • Ee werd door die pers anders toendertijd genoeg op gehamerd dat de 600/800 omgebouwde hondas waren, mss daarmee net dat dat geen verf pakte

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

      Comment


      • 200/400 ook

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          dus omdat jij één Q7 hebt die (nog) geen problemen heeft met de remmen, zijn al diegene die wél problemen hebben met hun remmen leugenaars?
          Ik had u toch iets slimmer ingeschat dan dit...
          Dus op 40.000 exemplaren (zéér ruwe schatting) RS3-en & Q7 samen vinden ze na een wereldwijde oproep dan 35 voertuigen met remproblemen waarvan er dan eerst een paar zijn gaan racen omdat ze denken dat ze met echt geassembleerde rally wagen rijden en een paar anderen zijn gaan testen of die remmen het echt wel kunnen begeven na 5000km? (wat niet zo echt héél moeilijk is, bij geen één merk)

          LOL, ik dacht ook dat jij slimmer was.

          Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          daarom dat de X5 probleemloos door de test ging in de USA zeker?
          Goeie poging om het weer af te leiden maar een goede beveiliging van de ECU haalt niks uit als het op de rollenbank toch uitkomt

          Ik snap dat je het spijtig vindt dat uw 'heilig' merk hier zo op z'n bakkes gaat, maar het is nu eenmaal niet anders.
          Wel straffe gasten daar bij BMW, om nog te zwijgen over de sukkels van alle andere merken die er maar niet inslagen om hun uitstoot op het pijl van een doordeweekse BMW te brengen.
          Als ze niet tot op het bod willen zoeken (wat dus duidelijk bij VAG wel gebeurt), gaan ze ook niets vinden hé, zo moeilijk is dat nu ook weer niet om te begrijpen.
          2jaar hebben ze nodig gehad om een F10/F11 te kraken, 2jaar...zegt genoeg. Niet te naïef zijn aub.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
            Waar is de officiële bron dat er problemen zijn met de remmen van de Q7?
            Op Autobild.de mijnheer, net zo'n riool "lectuur" als "Bild" of de "The Sun" uit de UK. Door & door betrouwbaar dus.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              Ik snap dat je het spijtig vindt dat uw 'heilig' merk hier zo op z'n bakkes gaat, maar het is nu eenmaal niet anders.
              O ja, ik heb geen "heilig merk" hé, dat is tegenwoordig het merk van de doorsnee man als ik zo dagdagelijks op de weg rondom mij kijk. Wij rijden tot grote tevredenheid met een merk dat ons en de klanten tot grote tevredenheid van A > B brengen, dit al jaren en honderdduizenden kilometers lang. Kostprijs per km is belachelijk laag. Ik ken andere merken en merken die nog alles moeten bewijzen ook.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • Het feit dat dit potje telkens weer geopend wordt is ook bedenkelijk, temeer omdat het zo stil blijft rond andere constructeurs.
                Dat een enkeling hier vooral met het vingertje wil wijzen naar VW kan ik nog begrijpen, ze hebben per slot van rekening iets mispeuterd.
                Maar wat ik niet begrijp is hoe naïef iemand kan zijn om te veronderstellen dat enkel VAG zich schuldig maakte terwijl VAG niet eens de cijferkampioen is qua uitstoot.
                In een wereld waarbij de autoindustrie veelvuldig gebruikt maakt van toeleveranciers is het quasi onmogelijk dat niemand buiten een handjevol VAG ingenieurs kennis had van deze praktijken.

                Mensen maken zichzelf graag iets wijs. Zoals ik hier het nieuws deelde dat Renault het ook aan de rekker had en insinueerde dat Nissan en Mercedes allicht in hetzelfde bedje ziek zijn aangezien ze motoren delen. How maar, nee, Mercedes gebruikt natuurlijk niet zomaar een Renault blok, nee, Mercedes maakt er een gans ander blok van met eigen software die niet op eenzelfde 'slimme' manier betere resultaten in een testcyclus haalt. Hihi, automotive mopjes. Maar sta mij toe om toch sceptisch te zijn.

                Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Dan het volgende punt, denk je nu echt dat de US VAG gaat viseren? waarom? De verkopen van VAG trokken sowieso al op niks in de USA en dat ging niet snel beter worden. VAG speelde een gevaarlijk spel en ze zijn keihard gepakt, that's it..
                Ik kan wel enkele motieven verzinnen...
                - Auto's die weinig verbruiken zijn niet zo interessant voor de olie-industrie.
                - De Amerikaanse autolobby ziet buitenlandse constructeurs vanzelfsprekend liever niet dan wel.
                - VW is het hartje van de Europese economie en de euro bestrijden is van economisch belang voor onze partners in crime met een staatsschuld van enkele tienduizenden miljard dollars.
                - Speculeren op verlies van een aandeel is big business. Dit artikel is er ééntje uit 2008 (volle crisis) geeft je een inzicht.
                Dus we hebben een Amerikaanse autolobby, olielobby, hedge funds en een sterke Europese munt, kunnen we dan echt besluiten dat er niemand in de VS gebaat is bij een daling van het VW aandeel? Sta mij wederom toe om sceptisch te zijn.

                Comment


                • vorsprung durch technik heeft er vlg mij simpelweg veel mee te maken
                  die slogan die ze maar niet stoppen

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Het feit dat dit potje telkens weer geopend wordt is ook bedenkelijk, temeer omdat het zo stil blijft rond andere constructeurs.
                    Dat een enkeling hier vooral met het vingertje wil wijzen naar VW kan ik nog begrijpen, ze hebben per slot van rekening iets mispeuterd.
                    Maar wat ik niet begrijp is hoe naïef iemand kan zijn om te veronderstellen dat enkel VAG zich schuldig maakte terwijl VAG niet eens de cijferkampioen is qua uitstoot.
                    In een wereld waarbij de autoindustrie veelvuldig gebruikt maakt van toeleveranciers is het quasi onmogelijk dat niemand buiten een handjevol VAG ingenieurs kennis had van deze praktijken.

                    Mensen maken zichzelf graag iets wijs. Zoals ik hier het nieuws deelde dat Renault het ook aan de rekker had en insinueerde dat Nissan en Mercedes allicht in hetzelfde bedje ziek zijn aangezien ze motoren delen. How maar, nee, Mercedes gebruikt natuurlijk niet zomaar een Renault blok, nee, Mercedes maakt er een gans ander blok van met eigen software die niet op eenzelfde 'slimme' manier betere resultaten in een testcyclus haalt. Hihi, automotive mopjes. Maar sta mij toe om toch sceptisch te zijn.



                    Ik kan wel enkele motieven verzinnen...
                    - Auto's die weinig verbruiken zijn niet zo interessant voor de olie-industrie.
                    - De Amerikaanse autolobby ziet buitenlandse constructeurs vanzelfsprekend liever niet dan wel.
                    - VW is het hartje van de Europese economie en de euro bestrijden is van economisch belang voor onze partners in crime met een staatsschuld van enkele tienduizenden miljard dollars.
                    - Speculeren op verlies van een aandeel is big business. Dit artikel is er ééntje uit 2008 (volle crisis) geeft je een inzicht.
                    Dus we hebben een Amerikaanse autolobby, olielobby, hedge funds en een sterke Europese munt, kunnen we dan echt besluiten dat er niemand in de VS gebaat is bij een daling van het VW aandeel? Sta mij wederom toe om sceptisch te zijn.
                    Toch nog iemand hier met een heldere kijk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      vorsprung durch technik heeft er vlg mij simpelweg veel mee te maken
                      die slogan die ze maar niet stoppen

                      "Das beste oder nichts" is nochtans ook een bekende slogan van een bepaalde constructeur die het blijkbaar niet zo nauw neemt met hun bouwkwaliteiten. Voorbeelden genoeg van hier op't forum.
                      (als we zo gaan beginnen).
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

                        "Das beste oder nichts" is nochtans ook een bekende slogan van een bepaalde constructeur die het blijkbaar niet zo nauw neemt met hun bouwkwaliteiten. Voorbeelden genoeg van hier op't forum.
                        (als we zo gaan beginnen).
                        ondertussen ook nog altijd geen antwoord gekregen over de deftige bron dat geen roddelblaadje is

                        Comment

                        Working...
                        X