Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: wagen bruiloft

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezocht: wagen bruiloft

Volgend jaar stap ik in de huwelijksboot.
    Ik ben dus op zoek naar een wagen die ons op deze belangrijke dag kan rondrijden.
    Weten jullie opties ban bedrijven of vrienden die dit zouden willen doen? Contacteer me maar. Uiteraard tegen een normale vergoeding. Het is in Antwerpen max +-50km.

Blijkbaar is dit niet zo eenvoudig als we dachten. We waren in Merksem gaan horen voor een Rolls Royce maar blijkbaar dien ze dit sinds half jaar niet meer. Enkel Dockx heeft een optie voor een Jaguar Mark IX.

We zoeken een oldtimer met klasse genre
    Rolls Royce silver cloud, Bentley mk6, Jag Mark,...
    Mag ook een moderne wagen zijn maar dan moet ik al sowieso richting Bentley Continental of Rolls Royce Phantom. Aston rapide mag ook.
    Elk idee is welkom!

In Antwerpen worden momenteel 152 oldtimers te huur aangeboden voor ceremonie's, fotoshoots, filmopnames,...

Comment

O-plaat mag niet meer in verhuur, logisch dus dat er minder aanbod is ;-)

Comment

cx met zijn lincoln...maar die was bij vorige trouw in de pan gevallen

Comment

Thanx. Deze lijst heb ik al wel meeste van bekeken. Helft bestaat niet meer, andere helft ligt al redelijk ver van Schoten/Ekeren waar het van start gaat. Zo wordt het alsmaar duurder. Ik zoek eigelijk iets rond de 500euries indien mogelijk. Als het het waard is mag iets meer ook.

Comment

De Dodge van Andy tiens.

Of zijn oude Golf.

Comment

Ik zou eens kijken bij deras.be
              Zij zitten wel iets verder dus moet eens horen wat er kan.

Comment

Working...
              X