Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk automerk en model in dit filmpje is het precies waarmee Alex Jones rijd?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDodge Charger Hellcat
Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Bij een Hellcat staat er SRT op de dash denk ik.
http://Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Baers Bekijk BerichtenWow jullie zijn snel. Tzijn vette autos. Kan nu iemand me advies geven hoe ik ooit genoeg geld kan sparen om deze dikke beesten te kopen ze zijn best wel duur.
leven op water en brood en enkel je huis verlaten om te werken
6.4 liter 717 pk
BIV, jaarlijkse verkeersbelasting om van achterover te vallen.
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenis een charger SRT 392.
en als je wil weten hoe je die kan verdienen, check dan gewoon hoe Alex Jones zijn geld verdient
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Baers Bekijk BerichtenWow jullie zijn snel. Tzijn vette autos. Kan nu iemand me advies geven hoe ik ooit genoeg geld kan sparen om deze dikke beesten te kopen ze zijn best wel duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenMet samenzweringstheorieen? Een soort beroepsverhalenverteller dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Baers Bekijk BerichtenJe bent waarschijnlijk een Hillary supporter. Hey de feiten staan op Wikileaks je moet niet kwaad zijn op mij dat je het bloed van kinderen niet meer kunt drinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenHet probleem met samenzweringstheorieen is hun gebrek aan inbeelding. Allerlei wilde conclusies trekken en denken ahja, dat kan toch niet anders. Da's net hetzelfde probleem als met uw repliek: ik ben helemaal geen Clinton supporter en ik ben tamelijk goed op de hoogte van wat Wikileaks vrijgeeft.From: podesta@podesta.com To: john.podesta@gmail.com Are you in NYC Thursday July 9 Marina wants you to come to dinner Mary? Sent from my iPhone Begin forwarded message From Marina Abramovic marinaxabramovic gmail.com mailto marinaxabramovic gmail.com Date June 28 2015 at 2 35 08 AM GMT 2 To Tony P ...
Uuuuuuuuuuuuuuuh de enige die wilde conclusies trekt ben jij stop met trollen please.
Comment
Comment