Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een break of avant met 3 kinderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een break of avant met 3 kinderen

Beste leden,
    Ik zit met een dilemma, mijn hart zegt een Audi A6 avant maar Lee's hier en daar dat de achterbank eigenlijk een 2 zit is?????

Wat zijn de ervaringen van mensen met 3 kinderen, en welke auto zouden zij preferen?

Alvast bedankt voor jullie tips!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoe oud zijn die kinderen?
    3 kinderzitjes naast elkaar zal moeilijk zijn. Dan koop je beter een Renault Espace of dergelijks...

Comment

Ik rij met een A6, en heb volwassen kinderen.
      Hoe groot zijn jouw kinderen?

Als je 3 kinderzitjes moet kwijtraken op de achterbank... no go.
      Als dat magere jonge tieners zijn, en je moet daar niet elke dag met 5 in, dan is dat best te doen.

Met 3 volwassen kinderen achterin krijg je geen complimenten. Voor een rit van 30min is dat OK, voor een trip naar het zuiden van Frankrijk wordt het al moeilijker.

Met regelmatig 3 personen op de achterbank ben je beter met Touran, Sharan, Espace, ...

Comment

Je kunt maar op één manier zekerheid hebben : testen.

Een Volvo V70 heeft bijvoorbeeld een redelijk brede achterbank.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

taxis zijn meestal...achterbank is ook 1 van die reden

Comment

Iets met 3 aparte zetels is altijd beter als ze er vaak samen inzitten. Binnenkort de nieuwe 5008

verstuurd op een doods moment...

Comment

De kinderen zijn 9, 6 en een baby op komst?

Comment

Iedereen bedankt voor de vele reacties. Misschien beter uitkijken naar een MPV denk ik.

Comment

Espace ftw
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ik rij NOOIT met drie volwassenen op mijn achterbank, daarvoor hebben we de Q7.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

9, 6 en baby? Dan kan elke wagen.

Comment

gouden tip : Ford S-max, zalige reisauto, en voor het budget van een A6 zal je een rijkelijk uitgeruste S-max hebben... Bovendien veel rijplezier ondanks dat het een mpv is.. heb er één gehad, zou er terug één durven kopen na mijn X3 die ik nu rijd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Tenzij de twee auto's allebei zo'n verhoogzitje moeten, en de baby een maxi-cosi of een fullsize kinderzitje nodig heeft.
                          Die pakken alledrie de breedte van een volwassen poep in, maar zijn niet samendrukbaar.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dus in het kort, 2 kinderen zitten op de achterbank, vastgeklikt aan de gordel de baby autostoel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karanpower Bekijk Berichten
                              Dus in het kort, 2 kinderen zitten op de achterbank, vastgeklikt aan de gordel de baby autostoel.

Pak uw 2 kindjes en een zitje eens mee naar de showroom, dan kan je dat zelf zien.
                              Lukt het, dan weet je het meteen en kan je bestellen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Kunnen <> comfortabel

Ik zou een MPV overwegen, S-Max, Espace, ... veel comfortabeler wat betreft ruimte dan een break. Niet alleen 3 afzonderlijke zitjes, maar ook veel meer beenruimte. Kinderen hebben de neiging, zeker van 9 of 6 jaar, om door de wagen van de ene kant naar de andere te gaan.. althans hier toch. En bij een break schuren ze altijd met hun schoenen tegen de zetels. Bij de Espace is er voldoende ruimte om van de ene kant in de auto naar de andere te gaan zonder overal tegenaan te schuren... En op reis is het handig dat je tussen de zetels dingen kan zetten zonder dat je je voeten daar dan moet opzetten.

Comment

Gaat makkelijk. Men 2 broers en ik zaten ook altijd achter in de auto als tieners.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                    Je kunt maar op één manier zekerheid hebben : testen.

Een Volvo V70 heeft bijvoorbeeld een redelijk brede achterbank.
                                    Inderdaad, dit weekend zat er nog 3 man vanachter (moeder, zus & schoonbroer), en hadden niet te klagen. Moet er natuurlijk niet mee naar Spanje of zo gaan rijden op die manier (het lukt wel natuurlijk), maar normaal toch plek genoeg om deftig te zitten.

Comment

Bepalend is hoe vaak je met drie gedurende lange tijd vanachter met drie zal zitten, en in welke mate je ook echt een ruimtebehoefte of niet, of je voor een break kijkt of eerder een monovolume.

Comment

Onze F10 in een vrij ruime wagen, meer persoonlijk vind ik die ongeschikt voor 3 mensen achteraan. De 2 plaatsen zijn comfortabel zitten, maar die middenplaats is meer een korte afstand/noodoplossing indien nodig. ik zou er zelf niet willen zitten. die wordt bij ons gelukkig nooit gebruikt.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                        X