Weet er iemand een site waar je kan zien waar ze gisteren geflitst hebben ? Ik denk dat ik prijs heb op de E17 (gisterenavond rond 19u) in Destelbergen richting Antwerpen maar ik vind online nergens iets of ze daar al dan niet stonden. Heb wel een flits gezien...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flitscontrole E17
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenHier gaan ze je vraag zeker kunnen beantwoorden.
Verstuurd vanaf mijn HTC Desireless 696969 met Tapatalk.
Binnen enkele dagen zullen ze u wel op de hoogte brengen als dat nodig is.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibogs-er Bekijk BerichtenBoete is binnen : 151 gecorrigeerd naar 141, 105 euro en ben er vanaf. Dat heb ik vandaag ook uitgegeven in de Colruyt maar daar krijg je toch wel wat voor terug...:-)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibogs-er Bekijk BerichtenBoete is binnen : 151 gecorrigeerd naar 141, 105 euro en ben er vanaf. Dat heb ik vandaag ook uitgegeven in de Colruyt maar daar krijg je toch wel wat voor terug...:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenTante Giulietta de sporen gegeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Voor die 105 € heb je toch ook een tijd aan 151 (141) mogen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEn als je geflitst wordt aan 151, dan geeft je teller waarschijnlijk al 158 of meer aan. Dus 160 vlammen en maar voor 140 moeten betalen, da's een mooie korting van 20 km/u die je gekregen hebt ;-)
Ik zou niet klagen in dit gevalThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEn als je geflitst wordt aan 151, dan geeft je teller waarschijnlijk al 158 of meer aan. Dus 160 vlammen en maar voor 140 moeten betalen, da's een mooie korting van 20 km/u die je gekregen hebt ;-)
Ik zou niet klagen in dit gevalThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
Comment