Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In panne of total loss, bijstand dan pas betalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In panne of total loss, bijstand dan pas betalen

In NL bestaat dat ,je laten depanneren zonder lid te zijn. Als ge weet wat zoiets kan kosten en dan die willekeur.
    Je schrijft je dan in als lid ,een 100 à 200 en dan geraak je verder zonder die cowboys. Zelfs wagen thuis.
    Of is de wet hier anders?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    In NL bestaat dat ,je laten depanneren zonder lid te zijn. Als ge weet wat zoiets kan kosten en dan die willekeur.
    Je schrijft je dan in als lid ,een 100 à 200 en dan geraak je verder zonder die cowboys. Zelfs wagen thuis.
    Of is de wet hier anders?
    Welke wet bedoel jij?

Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Bedoelt waarschijnlijk zich lid laten maken bij Touring op het moment dat je in panne staat en niet jaarlijks lidgeld betalen. Da's geen wet, maar wel mogelijk dacht ik.

Comment

Bedoelt waarschijnlijk zich lid laten maken bij Touring op het moment dat je in panne staat en niet jaarlijks lidgeld betalen. Da's geen wet, maar wel mogelijk dacht ik.

Comment

Comment

Comment

Indien je geen lid bent van VAB en je wilt beroep doen op VAB-Bijstand, dan kan je steeds bellen naar 078 222 222.

Onze VAB-wegenwachters komen ter plaatse en stellen alles in het werk om het euvel door pech of ongeval te verhelpen.
              Vermits je nog geen lid bent, dien je voor deze bijstand volgende kosten te betalen: 1 jaarpremie Bijstand + een aansluitingsrecht*. Na deze interventie ben je meteen ook lid van VAB en onze VAB-Club (en kan je genieten van tal van ledenvoordelen).

* Een aansluitingsrecht is een eenmalige kost die onze interventie dekt. VAB-Pechbijstand is een lidmaatschap: je betaalt een jaarlijkse premie en daarvoor wordt je zonder meerkost geholpen, telkens als je pech hebt. Ben je geen VAB-lid en heb je pech, dan laten we je niet in de kou staan maar dan moeten we wel eenmalig de volledige kost van onze interventie aanrekenen.
              Z4 M40i

Comment

VAB zit in de omnium van mijn verzekering bij + ik heb Volvo 2.0 Service laten doen waardoor ik ook gratis bijstand heb. Luxe probleem Wie zou ik kiezen bij panne of ongeval
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

VAB zit in de omnium van mijn verzekering bij + ik heb Volvo 2.0 Service laten doen waardoor ik ook gratis bijstand heb. Luxe probleem Wie zou ik kiezen bij panne of ongeval
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Volvo_Bjorn Bekijk Berichten
                    IK zou de volvo assistance bellen.die zetten jou wagen af aan jou volvo dealer. Vab zal hem wss naar de dichtstbijzijnde volvo dealer brengen. Ik denk dat je bij volvo dan ook recht hebt op 3 of 4 dagen gratis vervangwagen.
                    RIP Den borre!

Comment

Zou ook eerder Volvo assistance bellen. Hoe minder een verzekering weet, hoe beter. Zou voor hun nog een reden kunnen zijn om hun premie op te trekken.

Comment

Bij VAB bestaat idd de mogelijkheid om je toch te laten depanneren.
                        Maar het kost wel een stevige slok.

Bij verzekeringsmaatschappijen bestaat, voor zover ik weet, die mogelijkheid niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten

IK zou de volvo assistance bellen.die zetten jou wagen af aan jou volvo dealer. Vab zal hem wss naar de dichtstbijzijnde volvo dealer brengen. Ik denk dat je bij volvo dan ook recht hebt op 3 of 4 dagen gratis vervangwagen.
                          Nee hoor, VAB zet die ook af bij u dealer. Spreek uit ervaring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Nee hoor, VAB zet die ook af bij u dealer. Spreek uit ervaring.
                            Bij ons was het in het buitenland. Eerst naar de dichts bij zijnde dealer en dan omdat het werk te grootwas op transport naar onze dealer bij. Volvo accictance word je direct naar je eigen dealer afgesleept.
                            RIP Den borre!

Comment

In het buitenland is anders he. Daar is het inderdaad eerst naar dichtstbijzijnde dealer.
                              In Belgie wordt je in vele gevallen naar eigen dealer gebracht.
                              Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

In het buitenland is anders he. Daar is het inderdaad eerst naar dichtstbijzijnde dealer.
                                In Belgie wordt je in vele gevallen naar eigen dealer gebracht.
                                Database error.
                                The database has encountered a problem.

Comment

Ik heeb da ooit bij touring gedaan. Ter plaatse 6000fr mogen afdokken voor een jaar lidmaatschap.

Nu heb ik al jaren Ethias Assistance dat een polis is voor 2 voertuigen. Eerst €95/jaar, maar ondertussen €135/jaar.

Al 2 x nodig gehad, voor moto en mijn vrouw hare auto. Zetten de auto of moto af waar gij wilt en ni waar zij willen.

Comment

Ik heeb da ooit bij touring gedaan. Ter plaatse 6000fr mogen afdokken voor een jaar lidmaatschap.

Nu heb ik al jaren Ethias Assistance dat een polis is voor 2 voertuigen. Eerst €95/jaar, maar ondertussen €135/jaar.

Al 2 x nodig gehad, voor moto en mijn vrouw hare auto. Zetten de auto of moto af waar gij wilt en ni waar zij willen.

Comment

Working...
                                    X