Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mystery Shoppers voor automotive opdrachten gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mystery Shoppers voor automotive opdrachten gezocht!

Hallo!
    Wij zijn op zoek naar Mystery Shoppers voor verschillende projecten in België.
    Als Helion Evaluator zal u verschillende winkels/restaurants/garages beoordelen door te gedragen als een dagdagelijkse klant. U volgt een bepaald scenario waarna u online een vragenlijst zal invullen om uw ervaring te beschrijven. De trainingen en vragenlijst kan u thuis, via uw profiel invullen!
    Bezoek: https://evaluator.helionresearch.com/r/a_fv_autoforum

U wordt per opdracht betaald. De vergoedingen liggen meestal tussen 14 à 40 euro per opdracht. Deze zullen maandelijks gestort worden op uw bankrekening. U kan meerdere bezoeken combineren en zo een aardig centje bijverdienen! Mystery Shopping is geen voltijdse bezigheid. Het is een ideale manier om wat bij te verdienen.
    Interesse? Bezoek dan snel onze site en maak een profiel aan. Nadat uw profiel volledig is ingevuld ziet u onder mijn beschikbare opdrachten alle projecten die online staan en die bij uw in de buurt zijn: Check: https://evaluator.helionresearch.com/r/a_fv_autoforum

Om een Helion Evaluator te worden, zijn dus volgende zaken nodig:
    - Minimaal 18 jaar
    - Oog voor detail
    - Toegang tot computer en Internet
    - Bereikbaar per telefoon
    Heeft u interesse om leuke winkels, restaurants, auto garages, beautywinkels te bezoeken als mystery shopper en zo geld te verdienen? Om u kandidaat te stellen of voor meer informatie, surf naar onderstaande site en maak uw profiel vandaag nog aan!

Wij hebben altijd en overal in België bezoeken die u kan uitvoeren! Wees dus snel!
    We kijken er naar uit om met u samen te werken, tot snel!

Hallo!
    Als Helion Evaluator zal u verschillende winkels/restaurants/garages beoordelen door te gedragen als een dagdagelijkse klant. U volgt een bepaald scenario waarna u online een vragenlijst zal invullen om uw ervaring te beschrijven. De trainingen en vragenlijst kan u thuis, via uw profiel invullen!
    Bezoek onze website!

U wordt per opdracht betaald. De vergoedingen liggen meestal tussen 14 à 40 euro per opdracht. Deze zullen maandelijks gestort worden op uw bankrekening. U kan meerdere bezoeken combineren en zo een aardig centje bijverdienen! Mystery Shopping is geen voltijdse bezigheid. Het is een ideale manier om wat bij te verdienen.
    Interesse? Bezoek dan snel onze site en maak een profiel aan. Nadat uw profiel volledig is ingevuld ziet u onder mijn beschikbare opdrachten alle projecten die online staan en die bij uw in de buurt zijn: Check onze website!!!

- Minimaal 18 jaar
    - Oog voor detail
    Heeft u interesse om leuke winkels, restaurants, auto garages, beautywinkels te bezoeken als mystery shopper en zo geld te verdienen? Om u kandidaat te stellen of voor meer informatie, surf naar onze site en maak uw profiel vandaag nog aan!

Wij hebben altijd en overal in België bezoeken die u kan uitvoeren! Wees dus snel!

Comment

• tibogs-er
      tibogs-er commented
      Editing a comment
      Wij krijgen bij ons in de shop een aantal keer per jaar ook het bezoek van een mistery shopper. Dat is al een paar jaar zo. Na elk bezoek krijgen we dan een behoorlijk uitgebreid rapport. Dit wordt besproken met alle verkopers en we halen hier toch wel een aantal zaken uit waar we kunnen uit leren. Ik vind dat dus een goede zaak, zo blijft iedereen alert... en guyguy, ik had onlangs zelf een mistery shopper en ik had niks door zulle...:-)

• Guest's Avatar
      Gast commented
      Editing a comment
      Het resultaat van zo'n shopper is toch redelijk subjectief.
      Wat voor mij een blaaskaak of een arrogante zak is kan bij een andere klant wel in de smaak vallen

• Guest's Avatar
      Gast commented
      Editing a comment
      Daarom dat er verschillende shoppers een klant controleren om zo de subjectiviteit eruit te halen. En die shoppers kennen mekaar niet tot nauwelijks daar die zelden op kantoor komen en alles online gebeurt en met thuis werken.

Maar dat neemt niet weg dat het voorvalt, maar die shoppers zulllen dan ook snel eruit gehaald worden.

Amai, ik ken mensen die dit aan €50 per opdracht deden en dat was al zeer weinig als ge ziet wat tijd erin kruipt. Succes met het vinden van iemand die het voor €14 doet.

Comment

Een ontroerend gegeven.

Comment

14€ per uur startend wanneer je thuis vertrekt en stoppend als alles is doorgegeven.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helion Bekijk Berichten
          Hallo!
          Bezoek: https://evaluator.helionresearch.com/r/a_fv_autoforum

Interesse? Bezoek dan snel onze site en maak een profiel aan. Nadat uw profiel volledig is ingevuld ziet u onder mijn beschikbare opdrachten alle projecten die online staan en die bij uw in de buurt zijn: Check: https://evaluator.helionresearch.com/r/a_fv_autoforum

- Minimaal 18 jaar
          - Oog voor detail
          Heeft u interesse om leuke winkels, restaurants, auto garages, beautywinkels te bezoeken als mystery shopper en zo geld te verdienen? Om u kandidaat te stellen of voor meer informatie, surf naar onderstaande site en maak uw profiel vandaag nog aan!

Restaurants? Het proeven van diverse gerechten enzo..is dan volledig op jullie kosten veronderstel ik?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Gixxer, €14/u zou idd goed zijn
            Maar per opdracht? Ge zijt voor een opdracht min 3 u bezig. Verplaatsing, de shop en het verslag maken. Dan daar nog uwe naft vanaf.

Comment

ge kunt ook niets doen en 0 verdienen
              zo ook nog enquetes gedaan tegen veel te weinig, of in de horeca gestaan aan omgerekend 90 frank per uur, maar ik verdiende wel iets ipv geld uit te geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                zo ook nog enquetes gedaan tegen veel te weinig, of in de horeca gestaan aan omgerekend 90 frank per uur, maar ik verdiende wel iets ipv geld uit te geven
                Precies een overbetaalde minister..................
                Awel bobo, bij mij zijt ge welkom om te komen helpen en ik ga u zelf 100 fr/pu betalen.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Akkoord, maar ge moet niet in uw eigen vel snijden hé

Ik denk dat de vergoeding toch net iets te laag is om veel mensen te overtuigen.
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Als ge pech hebt, rijdt ge al voor €14 naft op! Beetje kerk in het midden houden he. Die €14 is ook nog eens bruto en ni int zwart

€50/mysr schop lijkt me echt wel een minimum

Comment

jaja ge hebt zeker gelijk maar zolang er geen concreet voorbeeld is ga ik er toch vanuit dat er wat te verdienen valt of tenminste bezigheid

dat er iemand van west vlaanderen best niet in dardennen gaat mistery shoppen aan 14 euro is evident

Comment

Mijn schoonvader woont in Oost-Vlaanderen. Die kreeg €50/per opdracht. Soms was het in dezelfde gemeente, maar meestal wat verder weg, tot regelmatig in de Ardennen. Het 1 compenseerde het andere. Hij deed het omdat hij bij get aantreden van Di Rupo ineens geen jaren genoeg had en dus op die manier nog 2 jaar kon toevoegen aan zijn loopbaan. Rijk wordt ge er echt niet van, behalve het bedrijf waar ge de mystery shop besteld.

Comment

Working...
                        X