Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overal trajectcontrole vanaf 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

laten we dan maar onmiddelijk alle keukenmessen verbieden?
    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    er gebeuren wel moorden en ongevallen met keukenmessen! misschien moet de regering toch ook maar eens wat extra keukenwetten en controles gaan invoeren?

want zeg nu zelf... we moeten het aantal keukenmesdoden toch herleiden tot 0? wat is dat nu!

Tegen zoveel wijsheid kan ik echt niet op
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zo kan je tshirts en handdoeken etc ook verbieden, want daar kan je iemand mee wurgen!

zoals ik het hier ook al gelezen heb merkt m'n bij de regering dat ze ons niet genoeg kunnen sturen naar de richting dat zij willen.

vroeger werd de dieseltaks afgeschaft --> iedereen aan de diesel
      toen iedereen die dan had werd dit weer afgestraft en toen was het aan de benzine
      nu geven ze, op de manier van de zonnepanelen vroeger, iedereen kortingen bij het aankopen van een hybride of elektrische wagen (zélfs al kost die meer dan 50 000 euro...)

meerderheid van de particulier kan of wil dit niet, komen ze dus nu met de milieu zones, je mag bv Antwerpen niet binnen tenzij je 350 euro betaald, trager rijden (90 naar 70, vaak al 120 naar 100 en dus binnenkort overal trajectcontroles) en ook de boetes die met 5% opgeslagen zijn hopen ze dat mensen hun oude auto verkopen, vele mensen hebben geen geld voor een andere of wilden op hun oudere leeftijd geen nieuwe meer kopen en moeten nu met het openbaar vervoer. wat gebeurd dan weer daar...dit wordt volgende maand duurder én er worden buslijnen afgeschaft. Vermoedelijk in de hoop dat we met de fiets gaan...en uiteraard krijgen ze alsmaar minder accijnzen binnen en worden daardoor andere zaken duurder want moet m'n daar belasting op heffen.
      Last edited by Liquid Li0n; 03/01/2017, 15:18.
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        zo kan je tshirts en handdoeken etc ook verbieden, want daar kan je iemand mee wurgen!
        Deze vergelijking is nog beter, het niveau stijgt

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Deze vergelijking is nog beter, het niveau stijgt
          ook in 2017 moeten we met die kak regering blijven lachen he...maar heb nog wat meer getypt dan dat, wat heb je daarop te zeggen? Of wat is jou oplossing?
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

ook in 2017 moeten we met die kak regering blijven lachen he...maar heb nog wat meer getypt dan dat, wat heb je daarop te zeggen? Of wat is jou oplossing?
            Ik ben voor de trajectcontrole, niet omdat ik heiliger ben dan de paus maar omdat sommige hardleerse idioten het leven van andere mensen blijven op het spel zetten. Van mij mogen ze alles vol camera's hangen als het helpt om zo iemand uit het verkeer te halen en dan heb ik het niet alleen over snelheidsmaniakken. Waar kan je ze beter treffen dan in hun portefeuille? Benieuwd ook wanneer het langverwachte puntenrijbewijs er eindelijk gaat komen.

Wees gerust, dit soort beleid gaat trouwens terecht door alle partijen en regeringen gevoerd worden in de toekomst en dat hebben we vooral aan onszelf te danken, er gebeuren gewoon teveel drama's om zoiets te blijven verantwoorden. In alle ongeval statistieken scoren wij belabberd en dat is niet enkel aan de staat van de wegen te danken.

Comment

• Ik ben ook voor trajectcontroles. Nu vind je ze vooral op de risicowegen, en dat is positief naar mijn mening. Maar als die in de toekomst overal gaan komen (en onlangs bevestigde iemand van de federale wegpolitie me dat), dan gaat het echt om te janken worden. Nu zeker met die 70 per uur overal.
              Last edited by Jakkel; 03/01/2017, 17:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik ben voor de trajectcontrole, niet omdat ik heiliger ben dan de paus maar omdat sommige hardleerse idioten het leven van andere mensen blijven op het spel zetten. Van mij mogen ze alles vol camera's hangen als het helpt om zo iemand uit het verkeer te halen en dan heb ik het niet alleen over snelheidsmaniakken. Waar kan je ze beter treffen dan in hun portefeuille? Benieuwd ook wanneer het langverwachte puntenrijbewijs er eindelijk gaat komen.

Wees gerust, dit soort beleid gaat trouwens terecht door alle partijen en regeringen gevoerd worden in de toekomst en dat hebben we vooral aan onszelf te danken, er gebeuren gewoon teveel drama's om zoiets te blijven verantwoorden. In alle ongeval statistieken scoren wij belabberd en dat is niet enkel aan de staat van de wegen te danken.
                We maken allemaal al eens een fout, zijn allemaal wel eens wat minder oplettend...
                Trajectcontrole is een perfect middel om hetgeen je hardleerse idioten noemt aan te pakken.
                Ik heb ook wel eens een snelheidsovertreding begaan, maar dat was dan (na correctie) aan 2 en 4 km/u te snel... door onoplettendheid: ik gebruik bijna altijd de snelheidsbegrenzer, maar het gebeurt wel eens een keer dat ik iets te laat ben met lager instellen of dat ik een bord niet heb gezien of gewoon niet oplettend genoeg was.
                Die € 50 betaal ik dan wel.
                Ik beschouw zo'n overtredingske om het jaar of zo eigenlijk als een bewijs van goed gedrag en zeden.

Comment

• Ik heb er geen probleem met snelheidscontroles en trajectmetingen.
                  Het stoort mij wel dat de regering altijd beweerd dat die controles er zijn voor ONZE veiligheid en nooit voor hun inkomsten.
                  Als ze echt zo bezorgd zijn over onze veiligheid en het aantal doden wil verminderen, waarom wordt ik dan bestraft als ik een veilige auto wil kopen ?
                  Heb je als eens uitgerekend wat de meerkost aan BTW is voor al die veilige optie's ?, waarom die optie's niet btw vrij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                    Als ze echt zo bezorgd zijn over onze veiligheid en het aantal doden wil verminderen, waarom wordt ik dan bestraft als ik een veilige auto wil kopen ?
                    Heb je als eens uitgerekend wat de meerkost aan BTW is voor al die veilige optie's ?, waarom die optie's niet btw vrij ?
                    Haha, creatief is het wel, maar wedden dat die opties dan buiten proportie duur worden.

Ik zou het verplichten tot de standaarduitrusting.
                    En verplicht automatische snelheidsbegrenzer (op basis van GPS data).
                    Verplicht autopilot.
                    En elke auto bij voorkeur zoveel duurder dat het merendeel van de bevolking zich geen auto meer kan permitteren, pech want de files zijn namelijk al lang genoeg. Enkel mensen met geld kopen het privilege om zich per auto te mogen verplaatsen.
                    Voila, dat vinden dan een paar mensen héél fijntjes zo, maar op internet noemen ze dat trollen.

Comment

• ik heb al stoten gezien door die traject controle... iemand die onverantwoord wil rijden zal dat blijven doen en vind wel manieren om het boetevrij te doen. zeker met traject controle niet zo moeilijk.
                      ofwel controleren ze ons weggebruik zoals het hoort maar dan gaan de flikken wenen dat ze teveel werk hebben ofwel laten ze ons zelf verantwoordelijkheid kweken.
                      lets have some more member berries

Comment

• grappig hoe sommige halsstarrig bij de enigste wonder oplossing blijven.

ik citeer mijn voorgaande post:
                        Veel betere oplossing is verplichte slipcursus en elke 5j test voor behoud rbw.
                        Er zijn alternatieven hé gasten...

Comment

er gebeuren wel moorden en ongevallen met keukenmessen! misschien moet de regering toch ook maar eens wat extra keukenwetten en controles gaan invoeren?

want zeg nu zelf... we moeten het aantal keukenmesdoden toch herleiden tot 0? wat is dat nu!
                          En de wetgever had dat inderdaad al voorzien hoor, jouw commentaar komt hopeloos te laat . Keukenmessen vallen onder de categorie blanke wapens, die inderdaad vrij verkrijgbaar zijn, maar het onmiddellijk voorhanden hebben in het openbaar is onderworpen aan een wettige reden. Je mag dus niet zomaar met een keukenmes in het openbaar rond lopen....
                          Je kunt dit dus vergelijken met je wagen, je mag van de wetgever ook op een afgesloten circuit sneller rijden dan wat wettelijk mag op de openbare weg...
                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• je mag dus geen aardappelmes op zak hebben? das nieuw!

Comment

• Mij maakt dat allemaal nie uit, tegen 2018 rijdt ik toch met een wagen die quasi autonoom kan rijden, dan lees ik de gazet wel tijdens het rijden of zit ik wat te app'en.
                              Mijn leuk speelgoed hou ik dan wel voor in de weekends voor op de binnenwegen.
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

je mag dus geen aardappelmes op zak hebben? das nieuw!
                                Neen dat mag inderdaad niet, als je daar geen reden voor hebt.... en dat is al vele jaren zo hoor

Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• ah oke merci 96gr .
                                  dacht dat een mes die binnen je handpalm past op zak mocht.

Comment

• Zou wel handig zijn om onmiddellijke inningen via een domiciliëring te betalen dan verandert er niet echt iets als je onder de 170 blijft en geld genoeg hebt.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ben al blij dat je niet meer om boetezegels moet gaan... Dat was nog de grootste corvee van de straf lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ben al blij dat je niet meer om boetezegels moet gaan... Dat was nog de grootste corvee van de straf lol
                                        En waar moest je die zegels dan op uw paard kleven?
                                        Velen onder ons (mezelf incluis) hebben daar nog nooit van gehoord zelfs.

Comment

• Ja, jaren tachtig en negentig moest je nog naar het stadhuis boetezegels gaan kopen. Je moest die dan op een kaart plakken geloof ik, handtekenen en dateren en dan in twee knippen. Ook de BTW op een okkazie moest je voldoen met zegels op (ik geloof want lang geleden) op dezelfde manier. Nu kan je je zoiets niet meer voorstellen hee

Comment

Working...
                                          X